Guest SanneR

Vores utraditionelle takkekort...

14 indlæg i dette emne

Hejsa

Vort bryllup var ikke helt traditionelt, så derfor skulle takkekortene heller ikke være det :bearhug:

Derfor valgte vi at få lavet nogle små plastic isskrabere, med bryllupsbillede på - og teksten "en speciel tak - for en uforglemmelig dag"..

Vi har fået rigtig mange positive reaktioner på disse - og synes lige jeg ville give idéen videre..

Men døm selv, hva I synes... :bearhug:

Kærligst

Sanne

post-27755-1203364051.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt og utraditionelt - men jeg bliver simpelthen nødt til at spørge, hvordan kommer man dog på at lave isskrabere som takkekort???

:bearhug::bearhug::hug:

Ha ha ha... Vores fotograf dukkede ikke op til vort bryllup.. Så dén kollage jeg havde planlagt at lave som takkekort, var pludselig umulig at få lavet, da vi ikke har ret mange "opstillede" billeder.. :td:

Så derfor bestemte jeg at det skulle være helt udenfor hvad der er normalt.. Jeg overvejede også at få lavet lightere, men de ville blive lidt dyrere at sende med posten (var også i tvivl om man bare må putte sådan nogle i en kuvert), så derfor blev det isskraberne vi valgte :hug:

Kærligst

Sanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er da en super fed ide...men jeg vil også gerne lige høre hvor man får lavet sådan noget henne? Og til hvilken pris?

Vi har fået dem lavet hos www.bach-firmagaver.dk ..De har rigtig mange fine ting.. :super:

Jeg har ikke helt styr på hva de kostede, da vi bestilte andre reklameartikler til vores eget lille firma - Men jeg tror de ligger omkring kr. 6-8,- pr. stk. Så de er bestemt ikke dyrere end de "traditionelle"..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer