Purebeauty

B og C's Bryllupsplanlægning 4. oktober 2008

259 indlæg i dette emne

Ih hvor er det dejligt med al det inspiration!!! Det er i hvert fald FARVERNE :rolleyes: Kan især godt lide buket nr 2.

Ih hvor er det egentlig spændende med denne planlægning, uden manden ved noget... thihi

Til didde: Øv oss at det er allerede d.31. maj, får jeg nok lidt svært ved at forklare manden griner

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak!! Bliver virkelig rørt over al den inspiration! Det har virkelig givet mig noget at tænke over! :rolleyes:

Vil lige flette lidt billeder sammen og ligge ind af de kjole jeg tænker lidt på, senere...

Var inde på panayotis' hjemmeside igår, og så at de kører tilbud minus 40%, så har allerede reserveret min veninde til at tage på kjolekiggeri hvis han siger ja, for det tilbud kører de indtil 31. juli.

Vil meget meget gerne høre hvis i kender til andre steder de kører tilbud, for har et budget det hedder max 5000 kr for kjolen (men selvfølgelig alt med modifikationer...griner koster den 6000, så skal jeg nok få trumfet det igennem).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bedste bliver når han siger at det har vi ikke råd til, og jeg fremlægger planen til ham, der viser at jeg har sparet 30.000 op når vi når 1. oktober :rolleyes:

Ved godt at mange store beløb skal betales før brylluppet, men så kan min kære moder låne mig lidt hist og her!

Ih jeg er helt rundt på gulvet af glæde!!

Kan slet ikke lade være at planlægge hele tiden!

Bliver vist nødt til at lukke bk ned, ellers får jeg da ikke lavet noget i dag :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hey smukke

Så fandt jeg din tråd :rolleyes:

Læste den lige igennem, den er heldigvis ikke så lang endnu, så det var overskueligt ;) Men ville lige komme med en lille indblanding, eller hvad man nu skla kalde det :balloons:

I kan sagtens blive gift i kærestens kirke, så længe han har tilknytning til den, og dte må man sige at han har :bearhug:

Vi boede i Søborg da Søren friede, og ville giftes i Greve Kirke. Det var ikke noget problem da jeg oprindeligt var fra Greve og dermed havde tilknytning, at jeg ikke var medlem af folkekirken på det tidspunkt er en anden side af sagen :heart:

Men tror sagtens I kan blive gift i den kirke, og den er dejlig romantisk :bearhug:

Nu smider jeg lige et par billeder efter dig, har efterhånden slettet det meste af inspirationsmappen, meeeen der er alt det gode tilbage :)

post-21950-1211450943.jpg

0

Del dette indlæg

Wauw Anna, de er virkelig smukke! :rolleyes:

Og Marina, dejligt du lige kiggede her også :balloons: Hvor er de flotte begge 2, kan især godt lide buket nr 2 måske fordi den er så simpel?

Er bare begyndt at frygte max at han måske synes det er for dumt at bruge penge på bryllup nu her... og så er jeg nervøs for frieriet, selvom der er næsten 2 uger..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du skal altså ikke være nervøs for at fri - det er da det sejeste du kan gøre!! :bearhug:

Og det der med at det er dumt at bruge penge på bryllup - du siger jo selv at du har styr på hvordan pengene bliver sparet op! Og så har I jo ikke tænkt jer at gå fuldstændig zilla mht. pengeforbrug!!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til chrisling:

Tusind tak for de SKØNNE billeder, wauw der er godt nok nogen der er SÅ MEGET mig! :):bearhug:

Mht at aura har den ene til salg, så har jeg (kan jeg se i tråden) reageret på netop denne kjole for en del tid siden, så der må være et eller andet med den, da jeg genfandt den igår.

Desværre vejer jeg lige de kritiske 6-8 kilo mere end hende. Men tusind tak for linket! :fløjt:

Ej hvor er de altså bar søde! Er heeeeelt vild med de 2 nederste i højre side!

Hvor er det dejligt du vil gøre så meget for at hjælpe! Tusind tak! :bearhug:

Til didde: Ja griner, godt nok har man jo lagt budget, men mon ik man alligevel kommer til at overskride lidt? Må hjem og blinke til svigerfar, der uden at kny den anden dag da Christian sagde vi skulle låne 500.000, sagde at det jo bare var en mindre hævning på kontoen!! :bearhug: Havde nær tabt både næse og mund ;)

0

Del dette indlæg

ÅHR HVAD!? (tabte lige næse og mund ved historien om svigerfar)..

Mon ikke han kunne "få lyst" til at bidrage lidt??

Og hold fast hvor er det smukke kjoler Chrisling har fundet frem til dig!! :bearhug:

Ja det er nogle skønne kjoler!! :bearhug::) :fløjt:

Og ja, men problemet er at svigerfar er SÅ NÆRIG at Joachim von And er vand i sammenligning ;)

Flotte kjoler du har kig på!

Bliver så spændende med frieriet! :bearhug:

Knus Nathasia

Man kan jo slet ikke vælge med alle de underskønne kjoler!! Er så glad for de dejlige input jeg får!

Er så nervøs for frieriet *bide negle smiley*

Knus Britt

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer