Dronningen af Amager

Brudekjoleindkøb i Næstved

5 indlæg i dette emne

Hejsa!

Bor i København, men har besluttet mig for at købe min kjole i Næstved, da jeg efter et hurtigt kig i et par brudebutikker herinde, fik fnidder af ekspedienterne!!! Så nu bliver det nede syd på, hvor jeg håber at det hele er lidt mere nede på jorden.... :cheerleader3:

Jeg har hørt at kjoler fra Abc brudekjoler, skulle være rigtig billige og enkle, men kunne godt tænke mig at lave endnu en aftale den samme dag et andet sted i Næstved, i tilfælde af at jeg ikke er heldig det første sted....

Er der nogen der har erfaringer fra Næstved??? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke selv erfaringer med køb af brudekjoler i Næstved, da jeg købte min i KBH.

Men, jeg bor i næstved, så hører da lidt og har et par steder som du evt kan prøve hvis det er??

Mvh rogk hvad.med om du prøvede Toremarielore i Østegade.Det kan da godt være et besøg vær.

Hilsen margrethe. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Bor i København, men har besluttet mig for at købe min kjole i Næstved, da jeg efter et hurtigt kig i et par brudebutikker herinde, fik fnidder af ekspedienterne!!! Så nu bliver det nede syd på, hvor jeg håber at det hele er lidt mere nede på jorden.... :thumbsupsmileyanim:

Jeg har hørt at kjoler fra Abc brudekjoler, skulle være rigtig billige og enkle, men kunne godt tænke mig at lave endnu en aftale den samme dag et andet sted i Næstved, i tilfælde af at jeg ikke er heldig det første sted....

Er der nogen der har erfaringer fra Næstved??? :rolleyes:

Ellers skulle du prøve hos Tore Marie Loire i Østergade - men husk at aftale tid, da der vist kun er åbent fra 11-17 på hverdage! Hun har også nogle søde kjoler - hun annoncerer på denne side!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer