joga25

Se min kjole

34 indlæg i dette emne

Uh jeg kender alt for godt din situation! Jeg har lige stået i noget lignende!

Jeg er rigtig glad for min kjole og jeg var slet ikke i tvivl da jeg stod der, men nu er der gået 3 uger og jeg kan jo ikke lade være med at kigge på billederne af de kjoler jeg prøvede! Og så var der ligepludselig lidt tvivl... men jeg printede billederne ud og viste dem til min mor og så reddede hun mig!

Som hun sagde, så var den anden kjole så tæt på den min søster blev gift i for 1½ år siden, så den kunne jeg ligeså godt låne! Den jeg har valgt passer bedre til den MIG! Det er MIN kjole og jeg er GLAD for den! :thumbsupsmileyanim:

Her er den der fik mig til at tvivle:

post-30582-1205920048.jpg

Og så MIN kjole - igen (har vist vist den mange gange efterhånden

post-30582-1205920069.jpg

Jeg synes den er HELT rigtig til dig, den kjole du har valgt!

Men tvivl vil der jo ALTID være med alle de vidunderlige kjoler der findes! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Fr.Schrøder
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med dig....

Synes også det er den helt rigtige kjole du har valgt - den er rigtig smuk.

Synes du virker bekendt, altså at jeg har set dig i lokal området ? Hvor mon du bor ? Det er bare fordi jeg synger i den lokale kirke og tænkte så på om du mon skal giftes der hvis altså det er dig jeg har set....smiler nysgerrigt.

Knus Pia

Jeg bor ved Nakskov. Jeg skal giftes i kappel kirke. Hvor mon du er fra?

Knus Charmaine

0

Del dette indlæg

Jeg er rigtig glad for min kjole og jeg var slet ikke i tvivl da jeg stod der, men nu er der gået 3 uger og jeg kan jo ikke lade være med at kigge på billederne af de kjoler jeg prøvede! Og så var der ligepludselig lidt tvivl... men jeg printede billederne ud og viste dem til min mor og så reddede hun mig!

Som hun sagde, så var den anden kjole så tæt på den min søster blev gift i for 1½ år siden, så den kunne jeg ligeså godt låne! Den jeg har valgt passer bedre til den MIG! Det er MIN kjole og jeg er GLAD for den! :thumbsupsmileyanim:

Men tvivl vil der jo ALTID være med alle de vidunderlige kjoler der findes! :huh:

Hej.

Tak for din mening. Jeg syntes du har valgt HELT rigtigt. Din kjole er bare super smuk... Men kan godt forstå du har været i tvivk, for den anden kjole er os bare rigtig flot. men der er nu alligevel noget over din kjole.

0

Del dette indlæg

Hey - Jeg synes, at den klæder dig rigtig godt :huh:

Jeg synes også jeg kan blive lidt i tvivl, når jeg ser billederne fra prøve dagen - Lyset og omgivelserne er ikke ligefrem særlig heldig. Men jeg tænker tilbage på dagen, hvor jeg prøvede den, stod og kiggede i spejlet og tænkte - "gud er det mig" og min veninde vrinskede som en gal i baggrunden, fordi hun var bange for, at jeg ikke kunne lide den, for hun var helt vild i varmen og kunne ikke se om jeg kunne lide den.

Det kunne jeg! Så husk tilbage til da du stod og så dig i spejlet i butikken. Jeg synes, du har valgt den rigtige. :carrot:

Uha ja det kan jeg godt huske. min svigermor var med, og da jeg kom i denne kjole, fik hun sku våde øjne.. Det var stort. Det var nok os der omkring jeg fandt ud af at denne kjole var den helt rigtige til mig. Og så kan jeg se det på billederne, jeg skal bare ikke have en kjole uden ærmer, jeg bliver alt for stor.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som hun sagde, så var den anden kjole så tæt på den min søster blev gift i for 1½ år siden, så den kunne jeg ligeså godt låne! Den jeg har valgt passer bedre til den MIG! Det er MIN kjole og jeg er GLAD for den! :cheerleader3:

Men tvivl vil der jo ALTID være med alle de vidunderlige kjoler der findes! :griner:-

Hej.

Tak for din mening. Jeg syntes du har valgt HELT rigtigt. Din kjole er bare super smuk... Men kan godt forstå du har været i tvivk, for den anden kjole er os bare rigtig flot. men der er nu alligevel noget over din kjole.

TAAAAARK :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer