jeannette

Jeannette & OT's Bryllup d. 29.8.2009 kl. 13:00

3,851 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er der lavet plan til manden & min mor, så alt skulle være i vinkel til næste lørdag... :

Ritualet ved vielsen:

Præludium:

Tuska sidder oppe i korbuen tættest på alteret, med Hardy ved sin venstre side.

Når Jeannette føres ind ved Judy's venstre arm, rejser ALLE sig.

Brudepigerne går med passende afstand bagefter.

Første når Jeannette har sat sig, sætter alle andre sig

Jeannette sidder tættes på alteret , med Judy på sin højre side.

Brudepigerne sætter sig på bænken tættest på.

1. salme :

Alle sidder

Hilsen:

Alle sidder

Bøn & læsning:

Alle sidder

2. salme:

Alle sidder

Tale:

Tuska & Jeannette kommer op og stiller sig foran alteret. Brudebuketten gives til Judy under talen. Judy sætter sig over ved siden af Hardy.

Tilspørgelsen:

Efter talen tilspørges Tuska: Først om han vil have sin brud, og derefter om han vil elske og ære hende. Bagefter stilles Jeannette de samme 2 spørgsmål.

Begge svare JA 2 gange hver, og Tuska & Jeannette giver derefter hinanden hånden – præsten erklærer os for ægtefolk, og NU er vi viet.

Evt. udveksling af ringe… Hvis der er ringe har Hardy dem

Velsignelse:

Tuska & Jeannette knæler ved alteret og bliver velsignet. Alle beder Fadervor.

Præsten siger: Fred være med jer, og Tuska & Jeannette sætter sig – Tuska tættest på alteret.

Slutningskollekt:

Alle sidder

Velsignelse

Alle rejser sig

3. salme

Alle sidder

Postludium:

Tuska & Jeannette går først – Jeannette ved Tuska's højre arm

Dernæst brudepigerne.. så Hardy & Judy…

Illustration:

Før tilspørelsen:

ALTER

Jeannette X X Tuska

Judy X X Hardy

Efter tilspørelsen:

ALTER

Tuska X X Judy

Jeannette X X Hardy

Redigeret af jeannette
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I nat klaret jeg desuden at lave :

- vores bordkort.. der også er gaveæsker færdige

- Sætte bånd på sæbeboblerne

- lave de sidste risposer

Desuden klaret vi lige en bordplan.... Så nu kan jeg komme til at lave Menu hæfterne... :bearhug:

Igen kan jeg oplyse at der self' er taget billeder af det hele... DE KOMMER...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer