heidivb

små stykker chokolade i æske

12 indlæg i dette emne

hejsa

jeg har på et tidspunkt set nogle rigtig flotte stykker chokolade i en æske herinde hvor der var lavet eget tekst/monogram på. men jeg kan desvære ikke finde det link længere;(

er der nogen der kan huske hvilken æske chokolade det er der er brugt? jeg mener det er fra fralsenes men at det er noget med man kan købe en billigere æske et sted. den side jeg så stod der både hvilken æske det var og der var en skabelon til at lave egen tekst på. så man var sikker på de ting passede sammen.

puh syntes der er en trilion ting jeg stadig mangler, men jeg når det nok

venlig hilsen Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeps det er dem;)

men jeg vil gerne købe en æske med dem i. sådan at når jeg har lavet dem så kan de ligges tilbage iæsken og servers flot til kafften. jeg har bare set billedet af dem i en æske og det servildt flot og proff ud- den gang jeg så tråden hentede jeg skabelonen men skrev ikke ned hvilken chokoladeæske det var. det er jo lidt træls her vildt lang tid efter, at side med en skabelon jeg ikke ved hvad passer til.

nå men så har jeg da lært at jeg skla huske at skrive ALT ned ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ved ikke om det er dem her du mener ...

Kan ikke huske hvem der har lavet dem, men jeg har gemt billederne af dem ...

Det er da mine :cheerleader3: Jeg har købt Anton Berg Gran Gru chokolader. Jeg købte dem i Brugsen til ca 36 kr. pr æske mener jeg. DEr er 24 stk., i hver æske.

De ligger i æsken og ser super flotte ud indtil den 12. april :)

Britta

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer