Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Tina Marie

Er det ufint...

52 posts in this topic

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

Jeg har brugt 11.000 kroner og dertil kommer der lidt tilretning. Jeg regner med at det ialt bliver omkring 12.000. Det var langt over det jeg havde budgetteret med, men da jeg fik kjolen på vidste jeg bare at det var KJOLEN, og ligegyldigt hvilken én jeg ellers prøvede, så sammenlignede jeg med den og så jeg "solgt". Jeg sælger den bagefter, og så har jeg derved ikke brugt helt så mange penge på min drømmekjole.

Håber at du finder lige DIN kjole, og ellers skal den nok finde dig :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Min fantastiske San Patrick kjole kostede 14.000 - men fik den til 12 og så kom tilbehøret oveni, så jeg endte næsten på 16.000

Pænt meget, når man har budgetteret med 10.000 alt inklusiv, men men altså. Da jeg prøvede kjolen, var der ikke noget at gøre, det var MIN kjole :cheerleader3:

(til gengæld skulle den slet ikke tilrettes :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: )

post-31425-1207499104.jpg

post-31425-1207499067.jpg

0

Annonce ♥

Min brudekjole (læs: stor tyldrøm) bliver syet fra bunden hos Jesper Høvring og kommer til at koste 16.500 kr. Det er mange tusind kroner mere end budgetteret, men det var bare KJOLEN, og jeg kunne ikke sove i flere nætter pga tanken om den...

Jeg sælger den bagefter, da jeg synes det bliver for vildt at have en kjole hængende til så mange penge. Til gengæld er jeg mere nærrg med tilbehøret og har fx bestilt mine sko via eBay og syer selv sløret...

0

Min brudekjole (læs: stor tyldrøm) bliver syet fra bunden hos Jesper Høvring og kommer til at koste 16.500 kr. Det er mange tusind kroner mere end budgetteret, men det var bare KJOLEN, og jeg kunne ikke sove i flere nætter pga tanken om den...

Jeg sælger den bagefter, da jeg synes det bliver for vildt at have en kjole hængende til så mange penge. Til gengæld er jeg mere nærrg med tilbehøret og har fx bestilt mine sko via eBay og syer selv sløret...

Jeg kender fornemmelse, kunne heller ikke få tankerne fra min - måtte gi 14.000 kr for den. Har aldrig brugt så mange penge på noget før! Men det er KJOLEN! Og ja man kan jo sælge bagefter - meeen det tror jeg ikke jeg kan få mig selv til lige med det samme ;)

0

Annonce ♥

Min kjole kostede 12.900 kr. incl. slør. Der ud over kommer leje af skørt til 300 kr. og Eventuelle tilretninger 500kr.

Oplægning er med i prisen. Jeg har fået kjolen af min mor. Vi havde egentlige et budget der hed 10.000 kr. Men det var bare kjolen.......

post-26096-1207690645.jpg

0

Det er prisklasser der vil noget, nogen af dem..... Jeg har givet lige omkring 4200 for min kjole der kommer så et lille slør, diademet, og oplægningen oveni. Men det er ikke så voldsomt dyrt, nu må vi se, har i hvert fald ik brugt nær så meget som jeg havde regnet med at bruge så der ska nok blive råd til det, det er den eneste kjole jeg har prøvet, men den sidder som en drøm, den skal kun lige lægges lidt op.

post-33026-1207720635.jpg

0

Annonce ♥

Jeg gav 11400 kr for kjolen og skal give 1700 for tilretning, hvilket er en del over budgettet, men så betalte min svigermor for Jakobs tøj og så kunne det gå alligevel :thumbsupsmileyanim:

(Og så var det bare MIN kjole helt fra starten, var rundt flere steder og det kunne ikke være andre :cheerleader3: )

0

Jeg kender fornemmelse, kunne heller ikke få tankerne fra min - måtte gi 14.000 kr for den. Har aldrig brugt så mange penge på noget før! Men det er KJOLEN! Og ja man kan jo sælge bagefter - meeen det tror jeg ikke jeg kan få mig selv til lige med det samme ;)

Vil lige forsvare min pris! Det er dyrt, men det er incl. tilretning og så skal jeg ikke have noget dyrt skørt indenunder. Så synes egentlig det er okay...

0