heidivb

krog til opsætning af slæb

6 indlæg i dette emne

hejsa

for noget id siden skrev jeg herinde et spørgsmål ang en krog til at sætte slæbet op på, men har lige et mere hvis det er okay ;)

jeg har slæb på min kjole og jeg er ret sikker på at i løbet af aftenen bliver jeg uvenner med det så jeg vil gerne have det sat op på sådan en krog dims.

jeg ringede ind til Lilly for at høre om det var noget de gjorde, men det var det kun hvis kjolen er købt der- og det er den ikke

så nu skal jeg have fundet en skrædder i Aalborgområdet, men tror i bare man kan gå derind og sige man gerne vil have sat en krogdims og og de så ved hvad jeg ævler om*?

er der nogen der kan anbefale en i Aalborområdet?

er der nogen af jer der har et billede af jers kjole hvor man kan se den er sat op?

venlig hilsen Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare at du kan grine knoglen og ringe til dem eller bare troppe op hos skrædderen, og ja jeg er ret sikker på at de ved hvad du mener. Nogle kalder det en dansestrop.

Erdesværre ikke fra området og kan ikke henvise til nogen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved heller ikke helt hvad jeg skal gøre. Min kjole er fra Lilly og hun tilbudte at sy en krog i, men da mit sløb er et "havfrue" sløb er det ikke helt langt nok til at komme helt op. Hvis du ved hvad jeg mener.... Hun forslog mig at jeg skulle købe en kæmpe sikkerhedsnål. Det havde hun før set vikre udemærket!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har selv lavet en strop til at holde slæbet oppe med. Tog et stykke silkebånd og syede fast på midten, hvor der alligevel var en syning. Den er lige præcis stor nok til at hånden kan komme igennem, men ikke så stor at den kan ses når slæbet er nede. Ellers har jeg læst om store sikkerhedsnåle eller brocher der er brugt i stedet for en egentlig krog.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer