Guest neller23

Øjnbryn

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er selv igang med pincet ca. en gang om ugen. Er lidt nervøs for at skulle have en kosmetolog til det, for synes jeg endelig har ramt den ideelle tykkelse og form til mig, efter mange års forsøg. Overvejer at lade en kosmetolog få lov inden dagen, så de små hår kan blive taget, men ved ikke helt om jeg tør. De er selvfølgelig uddannet i skidtet og alt muligt, men alligevel...

0

Del dette indlæg

Er der nogen af jer som bruger eller har prøvet de der skabeloner man kan købe?

Jeg har nemlig tænkt på at købe dem for jeg vil gerne ændre faconen på mine bryn.

Knus

Jeg har købt et skabelon-sæt fra E. Funkhouser. Der er 4 forskellige i, og det afhænger af ens ansigtsform, hvilken man skal bruge.

Jeg synes, det er lidt svært at gøre selv, så jeg vil anbefale, at man får en til at hjælpe.

Men.... det giver flotte bryn!

Dorte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået det gjort hos forskellige frisører og kosmetologer - er både endt med smukke resultater og helt horrible!! Turde ikke få det gjort af en fremmed op til brylluppet!

Nu får jeg brynene rettet til, når jeg er hos frisør - og passer dem så ellers selv.

Brug blyantmodellen:

1) Læg en blyant så den ligger fra ydersiden af næseboret og op til den inderste øjenkrog - i forlængelse af den linje bør brynet starte.

2) Placer nu blyanten, så den ligger på skrå fra ydersiden af næseboret og lige "igennem" iris i øjet. I forlængelse af denne linje skal brynet have sit højeste punkt.

3) Placer blyanten fra yderkanten af næseboret og på skrå til den yderste øjenkrog. I forlængelse af denne linje, skal brynet slutte.

Så får du bryn, der passer til dit ansigt og ikke gør dig "overrasket" at se på.

Du må selv vurdere, hvor tynde/tykke brynene skal være. Husk dog at helt tynde bryn ikke er "in".

0

Del dette indlæg

Jeg får mine vokset og ellers bruger jeg pincet.

Det regner jeg også med at gøre op til brylluppet!

Det gode ved voks er at man får alle de små hår med.

Knus Nathasia

Helt enig. Det giver et fantastisk resultat og man skal ikke plukke dem lige så tit, som hvis man kun plukker :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg ordner også mine bryn selv :cheerleader3:

Vidste I forresten at tynde øjenbryn får én til at se ældre ud, hvorimod tykkere øjenbryn får én til at se yngre ud? ...ikke dermed sagt at man skal lade skovsneglene vokse helt uhæmmet :thumbsupsmileyanim:

Damn, så er det det jeg gør forkert, når de beder mig om at vise id, når jeg køber øl :cheerleader3:

-------------------------

Tillægsspørgsmål: Hvad gør man med de hår, der stikker den forkerte vej og stritter?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har forsøgt mig med at få andre til det, men har været utilfreds hver gang, så nu klare jeg det selv :thumbsupsmileyanim:

Jeg bruger som så mange andre pincet, og så et lille barberblad til at "skrabe" de små hår væk...et lille tip jeg lærte af en kosmetolog hvis man ikke vil igang med voks eller blot vil vedligeholde det mellem...

0

Del dette indlæg

Jeg farver selv mine med vippe-/brynfarve fra Hanne Bang (købes i Matas till 40,- til 10-15 gange).

Ellers snupper jeg et vildtfarent hår eller to med en pincet hvert halve år, for jeg har nogle frygeteligt pjevsede øjenbryn efter et åndsvagt teenage-trip i slutningen af 70'erne hvor det var et must at øjenbrynene skulle være som en blyantsstreg.

Spørg lige om jeg kunne sparke mig selv i :biggrin: i dag :thumbsupsmileyanim:

:bearhug: fra Marianne

Redigeret af Mus01
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer