kejzer

tusind tak for hjælpen

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej med jer.

Så har jeg fået Søren til at lægge mappen op på vores hjemmeside.

Der ligger ikke andet på den end den komprimerede fil med alle "Kærlighed er..." og så et link til vores kats hjemmeside :cheerleader3:

Vær opmærksom på, at det kan tage et stykke tid at downloade den - den fylder 42 MB.

Derudover er al skrift i dem, jeg har lavet, med guldfarve, så hvis du ikke vil have det, så er der ingen grund til at downloade dem. De kan jo dog skrives ud i sort/hvid, hvis det er.

Merete & Sørens hjemmeside

:cheerleader3: fra Merete.

Haps Haps, Lige ned i Anns mappe :thumbsupsmileyanim:

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hmm, jeg er sikker på, at jeg har læst et sted, at Mie har lagt alle dem ind, som hun havde, men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde tråden. En der kan hjælpe?? :thumbsupsmileyanim: Jeg synes Merete's mange "Kærligheden er..." er fantastiske, men kan ikke bruge dem med guld skrift... :thumbsupsmileyanim:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Hmm, jeg er sikker på, at jeg har læst et sted, at Mie har lagt alle dem ind, som hun havde, men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde tråden. En der kan hjælpe?? :thumbsupsmileyanim: Jeg synes Merete's mange "Kærligheden er..." er fantastiske, men kan ikke bruge dem med guld skrift... :thumbsupsmileyanim:

Kram Heidi

Har du tjekket denne tråd?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kram Heidi

Har du tjekket denne tråd?

Jamen se, der var den jo!! Tak søde Anja! :thumbsupsmileyanim:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer