sheila ettrup

Er der nogen der ved...

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak skal I have for jeres svar også selvom det er svært at se hvad den faktisk skal bruges til :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes jeg har kigget på hjemmesiden, men jeg kan simpelthen ikke finde den. Det er en svensk hjemmeside der vist ikke sælger ud af ting, men f.eks. har en blomsterskole.

Men et par friske øjne ville ikke skade, så jeg lægger adressen her http://www.gamman.se/Skola.asp

Men ellers så vil jeg da kigge ind hos en blomsterhandler og se hvad de har at byde på.

I hvert ind til videre tak for hjælpen :bearhug: Det er dejligt med så søde tøser på denne her side.

Hvis andre har gode ideer så bare kom med dem :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hejsa den kan også købes ved blomsterhandleren og hvis de ikke har en hjemme kan de få en hjem til dig.... men hvad den koster aner jeg ikke for vi bruger aldrig lady holder men stifter den (klipper stilken af og erstatter den med ståltråd) Hilsen blomst78

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg blev gift første gang var buketten bundet på en Lady holder og flere gange i løbet af dagen faldt der blomster og blade af den.... det var simpelthen så ærgerligt, så den kan jeg ikke anbefale.

Anden gang var den stiftet og der holdt hele buketten helt perfekt hele dagen.

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Da jeg blev gift første gang var buketten bundet på en Lady holder og flere gange i løbet af dagen faldt der blomster og blade af den.... det var simpelthen så ærgerligt, så den kan jeg ikke anbefale.

Anden gang var den stiftet og der holdt hele buketten helt perfekt hele dagen.

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

Okay, mange tak for tippet, det er bestemt værd at overveje.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer