joro

slips til drenge?

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

jakkesæt til mine små brudesvende - er jo i hus men vi mangler slips - der gerne skulle matche mine blomser/brudepigebuketter samt bordekorationerne ;)

Men hvor mon jeg kan finde slips til 4 og 7 årrige drenge ?

Hej

Her har de slips i mange forskellige farver: http://www.habit2kid.dk/index.php?cPath=1_...99c3f4c30f84098

Bettina

0

Del dette indlæg

jakkesæt til mine små brudesvende - er jo i hus men vi mangler slips - der gerne skulle matche mine blomser/brudepigebuketter samt bordekorationerne ;)

Men hvor mon jeg kan finde slips til 4 og 7 årrige drenge ?

Her har de slips i mange forskellige farver: http://www.habit2kid.dk/index.php?cPath=1_...99c3f4c30f84098

Bettina

He mange tak for linket.. jeg søger dog et slips i støvet lyserød - eller i hvert fald lyserød :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

andre der kan hjælpe... det skal være en støvet lyserød elelr gammelrosa :rolleyes:

eller noget de bare nærmer sig....

Er du sikker på at du kan få dem til at gå med et lyserødt/gammelrosa slips ? Jeg ville ikke kunne få DJ Lillemand til at gå med sådan et slips. Ihvertfald ikke uden kamp, men drenge er jo forskellige. Man kan ivørigt få nogle med elastik i, som er mere behagelige for dem at have på end alm. slips. Hvorfor iøvrigt ikke overveje en butterfly.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

andre der kan hjælpe... det skal være en støvet lyserød elelr gammelrosa :rolleyes:

eller noget de bare nærmer sig....

Er du sikker på at du kan få dem til at gå med et lyserødt/gammelrosa slips ? Jeg ville ikke kunne få DJ Lillemand til at gå med sådan et slips. Ihvertfald ikke uden kamp, men drenge er jo forskellige. Man kan ivørigt få nogle med elastik i, som er mere behagelige for dem at have på end alm. slips. Hvorfor iøvrigt ikke overveje en butterfly.

Jeg tror ikke det bliver et problem - tror det at de skal have fint tøj på er så stort i sig selv... de er gennerelt meget taknemmelige hvad tøj angår... den store på knap 7 er ret glad for røde bluser :)

Men jeg var i HM forleden - der havde de ikke noget og Seeds havde kun nogle i sort/gråstibet...

Men ja det er børneslips jeg søger - med noget elastik-anordnig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer