simon&matilde

bryllupsrejsen

96 indlæg i dette emne

Vi har besluttet at skyde bryllupsrejsen ca ½ år - så passer det nemlig med at jeg er færdig med min uddannelse og så kan vi lige nyde livet inden det bliver alt for alvorlig med fuldtids job osv.

Rejsen går så i februar næste år til Vietnam og Thailand. Vietnam bliver en rundrejse, hvor landet skal opleves fra nord til syd. I Thailand bliver det total luksus og afslapning, ihverfald den første halvetime. Efter den første halvetime har vi nok for meget krudt i bagdelen til at bare ligge og nyde livet.

Jeg er rigtig glad for at vi har skudt bryllupsrejsen det halve år, for der bliver alligevel så mange gode oplevelser i løbet af sommeren. Desuden bliver det da også dejligt at skulle afsted i en af vintermånederne (selvom det betyder ingen skiferie). Desuden har vi også en lille aftale om en dejlig forlænget weekend med wellness og luksus lige efter bryllupet, så helt snydt bliver vi ikke for hvedbrødsdage.

God rejse til alle

Miea

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er der kommet mange spændende rejsemål til siden denne tråd blev startet :cheerleader3: Det er rigtig dejligt at i alle har lyst til at byde ind med jeres rejser! Vi er så småt i gang med at kigge efter sommerhus. Vi vil gerne til nordjylland, og derfor vil jeg høre om der er nogen som kender nogen steder der er hyggelige at besøge i november måned. Vi har nemlig ikke lyst til at komme til at bo i en lille by der er fuldstændig død og lukket i vintersæsonen. Nogen som kender nogen gode steder?

Og så.. Fler fler fler gode rejsemål :thumbsupsmileyanim:

knus Matilde

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er der kommet mange spændende rejsemål til siden denne tråd blev startet :cheerleader3: Det er rigtig dejligt at i alle har lyst til at byde ind med jeres rejser! Vi er så småt i gang med at kigge efter sommerhus. Vi vil gerne til nordjylland, og derfor vil jeg høre om der er nogen som kender nogen steder der er hyggelige at besøge i november måned. Vi har nemlig ikke lyst til at komme til at bo i en lille by der er fuldstændig død og lukket i vintersæsonen. Nogen som kender nogen gode steder?

Og så.. Fler fler fler gode rejsemål :thumbsupsmileyanim:

knus Matilde

hej nu bor jeg i vensyssel så mit bud er sæby der er ikke lukket ret meget ned. og der er så hyggrligt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi vælger at skyde rejsen ½ år, da jeg lige skal være færdig med min bachelor.. Men vi har snakket om at tage et par dage i sommerhus søndag-tirsdag efter vielsen, for at nyde hinanden lidt, men nu får vi se.. :thumbsupsmileyanim:

Men den rigtige bryllupsrejse bliver til Sydafrika. Vi skal bo ved Kruger Nationalpark. Alt er inklusiv, så vi skal på guidet Safari, have drinks ved poolen og bare nyde naturen.. :cheerleader3: se evt her

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ih hvor er der kommet mange spændende rejsemål til siden denne tråd blev startet :cheerleader3: Det er rigtig dejligt at i alle har lyst til at byde ind med jeres rejser! Vi er så småt i gang med at kigge efter sommerhus. Vi vil gerne til nordjylland, og derfor vil jeg høre om der er nogen som kender nogen steder der er hyggelige at besøge i november måned. Vi har nemlig ikke lyst til at komme til at bo i en lille by der er fuldstændig død og lukket i vintersæsonen. Nogen som kender nogen gode steder?

Og så.. Fler fler fler gode rejsemål :thumbsupsmileyanim:

knus Matilde

Hvis I gerne vil til Nordjylland og der skal være "åbent", så er det nok en god ide at vælge én af de større byer, som ligger tæt på vandet, så I er sikre på at der sker noget. Alle de traditionelle feriebyer heroppe er vist HELT døde på det tidspunkt, men I kunne jo eksempelvis vælge et sted som Sæby?.. Alternativt kunne I bo i Skallerup eller Lønstrup og så tage ind til én af de store byer som Hjørring når der skal ske noget?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ih hvor er der kommet mange spændende rejsemål til siden denne tråd blev startet :cheerleader3: Det er rigtig dejligt at i alle har lyst til at byde ind med jeres rejser! Vi er så småt i gang med at kigge efter sommerhus. Vi vil gerne til nordjylland, og derfor vil jeg høre om der er nogen som kender nogen steder der er hyggelige at besøge i november måned. Vi har nemlig ikke lyst til at komme til at bo i en lille by der er fuldstændig død og lukket i vintersæsonen. Nogen som kender nogen gode steder?

Og så.. Fler fler fler gode rejsemål :thumbsupsmileyanim:

knus Matilde

hej nu bor jeg i vensyssel så mit bud er sæby der er ikke lukket ret meget ned. og der er så hyggrligt...

Ha ha, det var vi vist enige om :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vælger at skyde rejsen ½ år, da jeg lige skal være færdig med min bachelor.. Men vi har snakket om at tage et par dage i sommerhus søndag-tirsdag efter vielsen, for at nyde hinanden lidt, men nu får vi se.. :rolleyes:

Men den rigtige bryllupsrejse bliver til Sydafrika. Vi skal bo ved Kruger Nationalpark. Alt er inklusiv, så vi skal på guidet Safari, have drinks ved poolen og bare nyde naturen.. :balloons: se evt her

Hej :0)

I kan godt glæde jer til Kruger - har været der nogle gange, senest i januar, og der er ikke noget bedre, end når man lige spotter en løvefamilie i vejsiden eller en leopard under en busk :heart:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ville gerne et sted henne hvor ingen af os havde været før. Jeg havde læst lidt om wellnessferie og syntes at det var oplagt til en bryllupsrejse. Vi blev hurtigt enige om Østeuropa. Jeg har længe gerne ville til Slovenien efter at have set et rejseprogram om det. Martin synes også at det lød godt.

Jeg fik hurtigt fat en en tidligere klassekammerat fra Slovenien og spurgte ad hvor han anbefalede at vi tog hen. Han var meget gæstfri og sagde at vi kunne komme til Ljubljana og han ville vise os hele den smukke by... jeg forsøgte forsigtigt at forklare at det lød rigtig hyggeligt og at det ville vi meget gerne... men eftersom det var vores bryllupsrejse, ville vi måske også gerne have lidt tid alene sammen.

Han svarede prompte at vi skulle komme til Ljubljana en anden gang, men siden det var vores honeymoon (han gratulerede, naturligvis også) skulle vi tage til Dubrovnik i Kroatien, for det var et rigtig romantisk sted :rolleyes: Er han ikke bare sød??

Vi skal bo her: www.karmendu.com og udforsker Dubrovnik den første tid

og her: http://www.hotelimaestral.com/Default.aspx?sec=6 for lidt mere afslapning

og afslutter rejsen her: www.dubrovnikpalace.hr/ med lidt luksus :balloons:

Redigeret af stealthmeister
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej

Vi tager til Mauritius i 10 dage.

Vi tager afsted tirsdag morgen efter bryllup.

Vi skal ned til vild luxus og forkælese - snorke bade sole og nyde hinanden

spændende at læse alle de spændende rejsemål :rolleyes:

God rejse til jer alle

Annette

Hej Annette

Nu bliver jeg altså lige nysgerrig, for vi skal også til Mauritius i 16 dage, og vi tager også afsted tirsdagen efter bryllupet. Hvilket hotel skal I bo på? Og hvornår skal I giftes?

Kh Ditte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi vælger at skyde rejsen ½ år, da jeg lige skal være færdig med min bachelor.. Men vi har snakket om at tage et par dage i sommerhus søndag-tirsdag efter vielsen, for at nyde hinanden lidt, men nu får vi se.. :rolleyes:

Men den rigtige bryllupsrejse bliver til Sydafrika. Vi skal bo ved Kruger Nationalpark. Alt er inklusiv, så vi skal på guidet Safari, have drinks ved poolen og bare nyde naturen.. :balloons: se evt her

Hej :0)

I kan godt glæde jer til Kruger - har været der nogle gange, senest i januar, og der er ikke noget bedre, end når man lige spotter en løvefamilie i vejsiden eller en leopard under en busk :bearhug:)

Enig med dig, bassemus. Gå endelig heller ikke glip af Gods window. Det er et syn for Guder :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
sæby... det er noteret :rolleyes: hvad med Løkken.. kender det ikke - lyder bare altid så hyggeligt når folk snakker om det... Nogen som ved om det er helt dødt der i november?

Det er et fint sted Løkken, men det er FULDSTÆNDIG dødt i november. Min bedste veninde boede i Løkken da vi gik i de ældste klasser, så har også været der meget udenfor sæsonen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa alle derude

Hiver lige den her lidt frem igen, for hvor er der dog kommet mange fantastiske rejsemål til! Det er bare super lækkert at høre om! Hvad med nogen af jer der er blevet gift og har været på bryllupsrejse... hvor var i henne? hvad lavede i? gik det som forventet? behøver ikke at være laaaange rejseberetninger - dem kan vi vel læse om i jeres private tråde... men stadig som inspiration! især til bryllupsrejsen men også eventuelle ferier i udlandet... jeg har personligt aldrig været ude at flyve selvom min svigerfar er flymekaniker og jeg har boet nabo til Billund i 2 år! hehe... Så vi sparer op til en forsinket bryllupsrejse til næste forår hvor vi skal ud og flyve :unsure: wee... sammen med vores sommerhus tur som stadig ikke er særlig planlagt - men dog bestemt :pokey:

kom kom kom med gode ideer :thumbsupsmileyanim:

Hej

Hvis du skal på din første udenlandsrejse, så er det eksotiske Tenerife altid en vældig løsning rejsemål.

Der er mange romantiske steder, og så selvfølgelig Teide. Endvidere er vejret altid til at regne med - øen med evigt forår. Et fantastisk hotel med romantiske villaer eller lejligheder kunne være www.ritz-resorts.com

post-33345-1211817062.jpg

Redigeret af Aniwa
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hiver lige denne her frem igen... Synes simpelthen det er fantastisk sjovt alle de rejsemål.. fra sæby til kroatien, sydafrika og rejse tværs over usa... Ih altså alle de ting man kan opleve ude i den store verden :cheerleader3: Men der må være endnu flere spændende rejser der venter derude i det skønne sommerland!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi regner med, at vi dagen efter tager en tur til Jylland (bl.a. for at lægge brudebuketten på min farfars grav), og så tager vi nok en overnatning på hotel eller lignende i den forbindelse. Og så regner vi med at tage på en "forsinket" bryllupsrejse i vores sommerferie, formentlig til Gardasøen, som bare er rigtig skønt (i hvert fald hvis vejret arter sig). :cheerleader3:

Hvis vi skulle på min kærestes drømmerejse, skulle vi til De Vestindiske Øer, men tror ikke økonomien er til det efter vores bryllupsfest, desværre. Så det må vente til en anden god gang.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer