Betina82

Skabelon til kamera

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Piger,

Skal bruge en blank skabelon til engangskameraer, er der nogen som ligger inde med en og kan sende den til mig som PM???

Hilsen Betina som er ved at få stress op til brylluppet på lørdag....

Den varierer vist fra mærke til mærke. Jeg tog papiret af et og scannede det ind. Dejligt nemt og hurtigt.

0

Del dette indlæg

selve inden for samme mærke - kan skabeloner varierer lidt (altså hvor blitzen sidder og knapperne m.m.)

Men ellers er jeg indehaver af de skabeloner som de fleste bruger herinde....

post-1282-1207559124.jpg

og som kan overføres til ethvert slags papir/karton du ønsker - bare send mig en pm med mailadresse - da de ligger i filer på min computer som ikke kan sendes over pm.

Hvis du vil igang selv - så tjek første om alle dine kameraer er fuldstændig ens mh.t. knap-placering /blitz osv. Dernæst piller du forsigtigt papomslaget af mens du lægger mærke til hvordan det sad fast. Derefter tegner du omridset over med blyant til det papir/karton du ønsker som omslag...

Hvis du ønsker at sætte tekst på omslaget via. computer - skal du tegne omridset over på alm. hvidt papir som du så kan scanne ind og arbejde med - jeg gjorde det på den måde selv, og brugte publisher til at få det ønskede resultat.

Held og lykke

0

Del dette indlæg

Jeg pillede forsigtigt pappet af kameraet og fotokopierede det direkte over på farvet karton...... hamrende nemt og så printede jeg tekst og monogram overpå bagefter...

så er det bare igang med saks og kniv.

god fornøjelse med brylluppet...

hilsen

lykkelig gift på 7 måned....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg lavede 10 kamera på et par timer brugte ikke særlig kraftigt karton......

det der tager længst tid er klipperiet og så at skære hullerne.

jeg limede med en limpistol.... det skulle kun have lime 4 steder

Redigeret af loneovergaard
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer