bassemus

Blomsterdekorationer til runde borde

15 indlæg i dette emne

Hej tøser.

Nu skal vi snart tale med blomsterdekoratøren, og jeg har derfor brug for lidt inspirationsbilleder.

Vi skal sidde ved runde borde, og i midten vil der stå en 5-armet lysestage....vi vil dog også meget gerne have nogle blomsterdekorationer på bordene.

Vi har overvejet nogle runde blomsterkranse - med kandelaberen stående i midten.

Blomster kunne være store cremefarvede roser med en smule lilla i - evt. orchideer.

Er der nogen, der har andre forslag, må I meget gerne komme med dem. De skal bare kunne fungere sammen med lysestagen.

Håber I forstår, hvad jeg mener.

Kærlig hilsen

Bassemus :0)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej tøser.

Nu skal vi snart tale med blomsterdekoratøren, og jeg har derfor brug for lidt inspirationsbilleder.

Vi skal sidde ved runde borde, og i midten vil der stå en 5-armet lysestage....vi vil dog også meget gerne have nogle blomsterdekorationer på bordene.

Vi har overvejet nogle runde blomsterkranse - med kandelaberen stående i midten.

Blomster kunne være store cremefarvede roser med en smule lilla i - evt. orchideer.

Er der nogen, der har andre forslag, må I meget gerne komme med dem. De skal bare kunne fungere sammen med lysestagen.

Håber I forstår, hvad jeg mener.

Kærlig hilsen

Bassemus :0)

Hej Bassemus

Hvis du vil have min ærlige mening, så synes jeg, man skal forsøge at lave noget enkelt. En 5 armet lysestage "fylder" jo meget i sig selv. Jeg synes, at billedet med en kæmpe krans af røde blomster er alt for meget på et bord, hvor der også er bestik, tallerkner, glas osv osv.

Nu håber jeg ikke, at jeg har gjort nogen kede af det, men det er bare min mening.

Bettina

0

Del dette indlæg

Hej igen og tak for svar :0)

Den femarmede er obligatorisk, eftersom det er en del af vores feststeds borddækning.

Elsker bare blomster og vil derfor også meget gerne have integreret nogle i opdækningen.

Er fuldstændig enig i at den røde krans er alt for voldsomt....havde måske mere forestillet mig noget med en flettet krans eller lignende, hvor blomsterne ligesom ligger henslængt på bordet, hvis I forstår. Nærmere som en marguritkrans.....i stil med dem man flettede som barn.

Jeg tror dog også, at det vil se mindre voldsomt ud med hvide/cremefarvede blomster...

Fortsæt endelig med at komme med forslag - det er altid dejligt med ny inspiration.

Knus fra mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil gerne lige have den her op igen - vi skal godt nok sidde ved kvadratiske borde - men det er med 5 armet lysestage i midten og er os lidt i tvivl om hvor vi skal gøre af blomsterne -- så gerne flere billeder - og rigtig gerne med røde roser og hvide caller da det er vores blomster på dagen :) men mangler mere inspiration - den tråd der henvises til heri - er der ikke længere :(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer