solstjerne

Ebay: hvordan gør man??

2 indlæg i dette emne

Ved at der er flere der bestiller deres kjoler på fx. ebay. Mit spørgsmål er så bare hvordan gør man det og hvordan er man sikker på, at man får det man tror man bestiller,hvordan sikrer man at, størrelsen passer bare nogenlunde??

Og er det ikke noget med at man skal betale told??

Uha en del spørgsmål, håber at i kan hjælpe??? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved at der er flere der bestiller deres kjoler på fx. ebay. Mit spørgsmål er så bare hvordan gør man det og hvordan er man sikker på, at man får det man tror man bestiller,hvordan sikrer man at, størrelsen passer bare nogenlunde??

Og er det ikke noget med at man skal betale told??

Uha en del spørgsmål, håber at i kan hjælpe??? :)

hej hej(:

jeg tager dem lige fra en ende af... str. afhænger af hvor kjolen er lavet.- men de fleste steder skriver de hvad målene er. jeg selv er en stor 38 og bruger 12 i spanske str. der er for øvrigt mærkevarer og noget de syr ex. østpå. Jeg tror det sikreste er at købe i enten usa eller England. ved varer fra førstnævnte betaler du moms og afgift da det er uden for Europa. mht. betaling skal du kun handle ved sælgere der har paypal som er et sikkerhedssystem til gavn for køber. Hvis du er interesseret i en sikker Pronoviassælger kan du sende mig en pm da jeg ikke må skrive det her...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer