boi

Hvor finder jeg flotte Strandsten?

5 indlæg i dette emne

Hej

Vores tema er vand og strand, derfor skal bordkortene være flotte strandsten med navn på, men hvor finder jeg stenene???

Vi bor i Vestjylland .

Måske skulle jeg starte med at smutte fra computeren og komme ud i naturen!!! Men måske har I et fif til, hvor jeg skal starte med at lede :)

Boi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, altså mit bud må være en tur på stranden :)

Her i Thy, hvor jeg kommer fra, er der i hvert fald masser af pæne sten på strandene.

Og så er de jo pænt rundet af turen i havet :thumbsupsmileyanim:

Men der er vist noget med at man ikke må tage sten på stranden. Synes i hvert fald jeg har hørt et eller andet om det :cheerleader3:

Men mon ikke det går når du bare skal bruge nogle stykker :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Må man ikke tage sten fra stranden? Ups..... :cheerleader3:

Vi vil også have sten på bordene, og vi var faktisk i går ude og samle lidt hvide sten. Jeg havde en idé om, at de skulle være helt runde, men det kunne stranden altså ikke byde på! :thumbsupsmileyanim:

Vi var ved Oddesund, men det har vi så støvsuget i går... :)

Jeg tror bestemt, du kan finde en masse, du skal bare gå efter de vesstvendte kyster.

Dorte.

0

Del dette indlæg

He he. Lidt forbryderisk er man vel altid :cheerleader3:

Jeg ved altså heller ikke om det passer!

Men selv om det gør, så er chancerne for at blive snuppet nok heller ikke så store :thumbsupsmileyanim:

På de strande vi har heromkring er der i hvert fald ingen sten-vagter der går rundt og lurer på hvad folk har i lommerne/poserne :cheerleader3:

Heldigvis, for jeg har det med at støde på fiiine sten, som jeg bare må have med hjem :)

Redigeret af Jeppesen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det passer faktisk - man må hverken fjerne sten eller sand fra stranden i følge loven. (men da i jo ikke holder med en trailer og fylder den - så tror jeg nu ikke at der er nogle der ligefrem kommer efter Jer hvis i fylder en enkelt spand!)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer