wombat3010

Eksamen i morgen

22 indlæg i dette emne

Puha jeg skal til eksamen i morgen, og normalt er jeg helt vild med det, men den i morgen er godt nok grum- jeg føler slet ikke jeg er forberedt og har faktisk indset at muligheden for at jeg dumper er til stede. Så nu har jeg indstillet mig på at hvis det sker, ja så får jeg en chance til og så består jeg der

Det er faktisk skrækkeligt at have det sådan.. Hjemme ved os har vi også nogle trælse probelmer, så lige nu kan jeg bare ikke overskue det, og problemerne fylder en del, som gør at jeg har tanke mylder i mit hoved- øv øv

Jeg plejer jo at glæde mig til eksamen, men lige nu synes jeg bare dte fylder for meget, og selvfølgelig handler det også om at det er et af min bedre fag og derfor vil jeg ikke skuffe mig selv

Jeg ved godt at der ikke er nogen der kan hjælpe mig med det, men havde bare brug for at få det ud på skrift, så håber i kan holde til en gang tudemarie

Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak perle

Jeg læser til pædagog og skal op i det der førhen hed Socialfag- nu hedder det Individ, institution og samfúnd og jeg har skrevet opgave om Social arv- tidlig indsats og skal op og forsvare den...

Går det helt galt har jeg 3 forsøg mere, men dte er svært når det er et fag jeg har normalt let ved, og synes er skide spædnede- min hjerne står bare i total tomgang i forhold tild et nu

Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal du "bare" bestå eller vil du gerne have en god karakter? Det er jo tilladt at gå efter et 5-tal (eller hvad det nu hedder nu om dage), hvis du kan mærke, at det ikke går godt, og så gå om... Taktik kan være en god ting. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er nu sikker på, at det nok skal gå godt, især når du normalt har styr på det. Pøj pøj herfra, krydser fingre! Og så vil vi jo gerne høre, hvordan det så gik, hvis du vil ud med det. ;)

0

Del dette indlæg

Skal du "bare" bestå eller vil du gerne have en god karakter? Det er jo tilladt at gå efter et 5-tal (eller hvad det nu hedder nu om dage), hvis du kan mærke, at det ikke går godt, og så gå om... Taktik kan være en god ting. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er nu sikker på, at det nok skal gå godt, især når du normalt har styr på det. Pøj pøj herfra, krydser fingre! Og så vil vi jo gerne høre, hvordan det så gik, hvis du vil ud med det. ;)

Lige nu vil jeg gerne bestå- dvs få 02 som det hedder idag, men egt vil jeg helst have en super karakter, men det er jo egt ligegyldigt, for man skal ikke have et bestemt gennemsnit for at beståp hele udddannelsen, men bestå alle fag

Og går jeg istå derinde, så er dte vel lærens opgave at hjælpe mig igennem??!! Han kan jo ikke være interesseret i at jorde mig, for så er dte jo hans undervisning der er for dårlig, hvis jeg dumper

Og tak for dine ønsker, skal nok skrive hvordan det går

Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak perle

Jeg læser til pædagog og skal op i det der førhen hed Socialfag- nu hedder det Individ, institution og samfúnd og jeg har skrevet opgave om Social arv- tidlig indsats og skal op og forsvare den...

Går det helt galt har jeg 3 forsøg mere, men dte er svært når det er et fag jeg har normalt let ved, og synes er skide spædnede- min hjerne står bare i total tomgang i forhold tild et nu

Heidi

Ahhh det fag elskede jeg bare!!! Du klarer den - bare vent og se!

/Chalotte

0

Del dette indlæg

Tak perle

Heidi

Ahhh det fag elskede jeg bare!!! Du klarer den - bare vent og se!

/Chalotte

He he opdagede lige jeg var for sent ude!!! Tillykke med eksamen!!

/Chalotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer