Janice

Svar på STD-Kort

13 indlæg i dette emne

Nu har vi sendt vores save the date kort ud, og vi har intet hørt..

jeg forventer ikke at folk siger om de kommer, for det får jeg jo svar på senere, men havde forventet at folk lige sagde at de havde fået dem, ellers ved jeg det jo ikke... og så kunne det være rart, hvis der er nogen der allerede nu ved at det bliver umuligt at komme, for ellers "forventer" jeg da at de kommer..

Har i andre fået noget respons på dem????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har ikke sendt vores STD-kort ud endnu, så jeg kan af gode grunde ikke svare på, om vi får respons :cheerleader3:

Men som udgangspunkt ser jeg sådan på det, at vi ikke skal have respons på dem. Vi laver dem af hensyn til, at vi gerne vil se så mange af vores gæster som muligt og så har folk i hvert fald fået det at vide i god tid... Dermed ikke sagt sådan, at det ikke er i orden med afbud, men det skal i hvert fald ikke være en for sent udsendt invitation, der skal være skyld i afbudet. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, jeg har ikke hørt udtrykket før i den sammenhæng - "kælenavnet" 'STD får mig altså til at tænke på Sexual Transmitted Disease (seksuelt overførte sygdomme)... det er vist et ligeså amerikansk udtryk ;-)

Det er såmænd et " SAVE THE DATE" kort..en slags, før indbydleses - kort , så de indbudte kan sætte kryds i kalenderen :cheerleader3: smart og vist ret amerikansk..
0

Del dette indlæg

Vi har hoert fra nogle enkelte, men nu er et STD kort (eller koeleskabsmagnet i vores tilfaelde) jo ogsaa kun en besked om at saette kryds i kalenderen og ikke en reel indbydelse. Man kan nok ikke forvente endeligt svar foer man sender indbydelserne ud - og ja, saa er det jo som bekendt stadig ikke alle der faar meldt ud inden SU datoen er overskredet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg forventer heller ikke at de svarer... det er indbydelsen til, men jeg havde regnet med at de ville sige at kortene var kommet, så jeg vidste om folk havde modtaget dem, eller i det mindste anerkendte at vi skulle giftes...

men jeg forventer dog at de mennesker der allerede nu ved, de ikke kommer, melder afbud, så vi har mulighed for at invitere nogle andre

0

Del dette indlæg

Hehe, jeg har ikke hørt udtrykket før i den sammenhæng - "kælenavnet" 'STD får mig altså til at tænke på Sexual Transmitted Disease (seksuelt overførte sygdomme)... det er vist et ligeså amerikansk udtryk ;-)
Det er såmænd et " SAVE THE DATE" kort..en slags, før indbydleses - kort , så de indbudte kan sætte kryds i kalenderen :cheerleader3: smart og vist ret amerikansk..

:cheerleader3: EJ den var sgu god, det har jeg ikke tænkt over.. sjovt nok anede HELE min familie da heller ikke hva det kort gik ud på..men det pyntede da på køleskabet.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg forventer heller ikke at de svarer... det er indbydelsen til, men jeg havde regnet med at de ville sige at kortene var kommet, så jeg vidste om folk havde modtaget dem, eller i det mindste anerkendte at vi skulle giftes...

men jeg forventer dog at de mennesker der allerede nu ved, de ikke kommer, melder afbud, så vi har mulighed for at invitere nogle andre

Jeg tror ikke du kan forvente at få svar fra folk - heller ikke om de har modtaget dem. Mange tænker ikke over det fordi der ikke er nogen su dato.

Slå koldt vand i blodet og gem energien til at ringe til folk når invitationen har SU ;o)

0

Del dette indlæg

Hej...

Jeg synes ikke, man kan forvente at få svar på STD-kort. Det er jo ikke en indbydelse, men blot en påmindelse om at sætte X i kalenderen.

Hvis jeg selv modtog sådan et kort, ville jeg da nok lige sige "Det glæder jeg mig til!", men som sagt, synes jeg ikke, det er forventeligt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer