rbm83

Ebay kjoler

15 indlæg i dette emne

Hejsa Piger.

Nu har jeg set et par stykker der har skrevet lidt om ebay og nogle kjoler de har på.

Er der ingen der har modtaget deres kjoler og har prøvet dem og taget billeder af det. Det kunne være skønt at se

hvordan disse ebay-kjoler ser ud når de endelig kommer på, og om i er tilfredse med resultatet.

Går nemlig selv og lurer lidt på et par ebay-kjoler, men som sagt kunne det være skønt at se nogle på nogle dejlige

danske piger, i stedet for de syle tynde modeller som i annoncerne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha jeg har modtaget min første kjole og kan godt smide et billede men det ret dårligt da det taget selv i mini spejl på mini værelse med meget lidt plads plus der ikke er det rette undertøj på og jeg svajer meget i ryggen så den folder lidt og skulle rettes til. Men nu bliver det så en anden ebay kjole som ikke er hjemme endnu da jeg skal have fjernet et stykke hud lige der hvor den første kjole ikke dækker på brystet. Men kjolen ligner til fulde modelbilledet og er rigtig flot kvalitet.

Er til salg nu :cheerleader3:

privat.JPG

post-32364-1208870846.jpg

Redigeret af sikka78
0

Del dette indlæg

Uha jeg har modtaget min første kjole og kan godt smide et billede men det ret dårligt da det taget selv i mini spejl på mini værelse med meget lidt plads plus der ikke er det rette undertøj på og jeg svajer meget i ryggen så den folder lidt og skulle rettes til. Men nu bliver det så en anden ebay kjole som ikke er hjemme endnu da jeg skal have fjernet et stykke hud lige der hvor den første kjole ikke dækker på brystet. Men kjolen ligner til fulde modelbilledet og er rigtig flot kvalitet.

Tak for det... :cheerleader3:

Dejligt at se, syntes den er superflot, og det er let at se at det ikke er nogle værre skæve klude, som man måske kunne frygte, når det bestilles over nettet.

Flot flot kjole, kan godt fornemme at den sidder flot på dig. Synd du ikke fik mulighed for at bruge den.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for det... :blink:

Dejligt at se, syntes den er superflot, og det er let at se at det ikke er nogle værre skæve klude, som man måske kunne frygte, når det bestilles over nettet.

Flot flot kjole, kan godt fornemme at den sidder flot på dig. Synd du ikke fik mulighed for at bruge den.

Nu kan jeg jo af gode grunde ikke tale for alle sælgere men der hvor jeg købte da levede kjolen op til billedet. Jeg var da også lidt nervøs men for under 1000 kr. så turde jeg godt prøve :cheerleader3: Og blev ikke skuffet. Ærgeligt det ikke lige bliver den men glæder mig nu til at få kjole nr 2 hjem inden for de næste par uger :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg regner med at købe kjole via en kinesisk hjemmeside, de har tidligere været på ebay, men er der ikke længere.

Jeg har i første omgang bestilt en festkjole fra dem, og var bare imponeret over resultatet, så regner bestemt med at de skal levere min brudekjole. Men først skal jeg i butikker og prøve kjoler, og finde ud af hvad der lige er mig.

Så om et lille år kan jeg vise billeder...

0

Del dette indlæg

Jeg vurderer også at købe en kjole via ebay. Er det trygt? Jeg mener, hvad nu, hvis man bliver godt og grundig snydt? Man betaler, og så sker der ikke mere - ingen kjole til mig... Det ville da være træls, for at sige det på godt jysk. Har man nogen som helst sikkerhed for at man får varen (kjolen) eller pengene tilbage?

- Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også det jeg har været bekymret for. Men af hvad jeg kan læse, med hensyn til andre der har handlet på ebay, så er det vigtigt at betale via paypal, for så kan man få hjælp fra dem hvis sælgeren skulle snyde.

Jeg har også fundet et par kjoler jeg syntes er rigtig fine, men kunne som sagt godt tænke mig at se nogle billeder af disse kjoler, for at se hvordan de så ser ud når man får dem hjem og får prøvet dem...

Det kunne måske hjælpe med at give det sidste skub til selv at bestille hjem, er virkelig meget fristet... :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg vurderer også at købe en kjole via ebay. Er det trygt? Jeg mener, hvad nu, hvis man bliver godt og grundig snydt? Man betaler, og så sker der ikke mere - ingen kjole til mig... Det ville da være træls, for at sige det på godt jysk. Har man nogen som helst sikkerhed for at man får varen (kjolen) eller pengene tilbage?

- Camilla

Hvis du benytter paypal til at betale for varen, skulle det være muligt for dig at få dine penge retur, hvis sælger skulle snyde dig.

Derudover så kig på sælgers omdømme, og hvor længe sælger har været på ebay. Og hvis din mavefornæmmelse siger nej, så lad være!

0

Del dette indlæg

Synes da jeg havde svaret på den her tråd men det havde jeg nok ikke..... Jeg regner med at købe kjolen gennem ebay... Jeg har endvidere lokket min mor, søster og hendes børn til også at bestille sammen med mig... så bliver vi allesammen fiiiiine for under en million :rolleyes:

Jeg glæder mig, for de kommer herned i weekenden og så skal der kigges (og bestilles)

/Chalotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er lige lidt flere billeder af min den første kjole. Stadig ikke det rette undertøj plus den jo ikke er rettet til og jeg svajer meget i ryggen så folder lidt...

Den er virkelig smuk!!! Du behøver slet ingen undskyldninger for at vise den frem. Den er smuk på dig - også selvom det ikke er det rigtige undertøj og du svajer og folder. Selvom det ikke bliver den du får på vil jeg stadig rose dit kjolevalg - du har en smuk figur!

/Chalotte

0

Del dette indlæg

Her er lige lidt flere billeder af min den første kjole. Stadig ikke det rette undertøj plus den jo ikke er rettet til og jeg svajer meget i ryggen så folder lidt...

Den er virkelig smuk!!! Du behøver slet ingen undskyldninger for at vise den frem. Den er smuk på dig - også selvom det ikke er det rigtige undertøj og du svajer og folder. Selvom det ikke bliver den du får på vil jeg stadig rose dit kjolevalg - du har en smuk figur!

/Chalotte

Jeg takker ydmygt... Syntes selv kjolen er yderst smuk stadigt og har svært ved at lade den hænge :respekt: Men er nu også meget spændt på at modtage den nye og se om den lever op til forventningen og så håber jeg der en dag er en anden smuk brud der kan købe min første ebay kjole :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer