Guest Majer12

Ebay

5 indlæg i dette emne

Ja som skrevet kan jeg ikke blive registreret hos Ebay. Jeg har udfyldt adr. mm og email, men har ikke modtaget det link man skal godkende for at være registreret.

Er der andre der har haft samme problem og hvad gjorde I ved det??

Majbrit med en måned til brylluppet

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja som skrevet kan jeg ikke blive registreret hos Ebay. Jeg har udfyldt adr. mm og email, men har ikke modtaget det link man skal godkende for at være registreret.

Jeg havde lidt samme problem, men for mit vedkommende er det vores spamfilter der snuppede mailen så der gik lige en halv times tid før den kom igennem mailsystemet..:cheerleader3: måske kommer den hvis du væbner dig med tålmodighed :)

/Chalotte

0

Del dette indlæg

Jeg havde lidt samme problem, men for mit vedkommende er det vores spamfilter der snuppede mailen så der gik lige en halv times tid før den kom igennem mailsystemet..:cheerleader3: måske kommer den hvis du væbner dig med tålmodighed :)

/Chalotte

Kan være den er smidt i uønskede mails også... Gjorde min men jeg ved så at alt hvad der virker mystisk havner der så var obs på det...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer