Mettesd

Bailine

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hmm jeg har hørt at det skulle hjælpe... kender en der gik til det eller hvad man gør og hun tabte da ganske mange cm rundt om på kroppen... det skulle vist derudover kunne afhjælpe en hel masse andre trælse ting - muskelsmerter, infiltrationer, inkontinens og ja... jeg ved ikke hvor meget der er om det men du kan da give et pip herinde hvis du prøver det :)

/Chalotte

0

Del dette indlæg

Kender I Bailine? Hvor man træner på biksen med noget elektrode noget?

Jeg overvejer det, da jeg træner og træner min mave, men der sker ikke noget.

Hvad siger I?

Mette :)

Min mor og svigermor gik til det af samme grund. Men det var ingen succes. Min mor fik blot at vide at hun var overvægtig og at de ikke kunne hjælpe hende hvis hun ikke gik på kur. Og at hendes vægt i øvrigt var så høj at hun ville få helbredsproblemer... Det er så bare noget fis, for hun er 49 år, 170 cm høj og vejer altså kun 70 kg. Så tror lidt det er som så meget andet...desværre!

0

Del dette indlæg

Det lyder fuldstændig mærkeligt, at de har sagt at din mor skulle være overvægtig.

For jeg har lige snakket med min veninde, der arbejder ved Bailine og hun siger at sådan ville de aldrig sige i deres afdeling og at de sikkert godt kunne hjælpe hende.

Med hensyn til omlægning af kosten giver de forlag til hvordan man kan gøre, men om man vælger en anden form for omlægning af kosten er helt i orden med dem. Grunden til at kosten også skal omlægges er jo, at ellers vil folk tage de tabte kilo på,når de stopper med behandlingen.

Jeg tabte ca. 20 kilo for 2 år siden ved hjælp af vægtvogterne, men har stadig den irriterende delle på maven og på siden. Min veninde tilbød så, at jeg kunne blive hendes prøveperson og ville så få alle de behandlinger jeg skal bruge inden brylluppet, og det er gratis. Jeg troede nemlig ikke på deres metode og mente at det bare var hokus pokus.

Jeg er så i gang med at blive strammet op forskellige steder og især på maven. Det er ikke ubehageligt, dog lidt mærkeligt de første gange. Efter 5 behandlinger havde jeg tabt 2 centimeter i omkreds på lårene, over sædet, ryggen og så 4 centimeter i taljen. I alt 18 centimeter forskellige steder på kroppen.

Så jeg er ved at blive overbevist om, at det faktisk ikke er hokus pokus. Jeg har ikke omlagt kosten,da jeg gjorde det for 2 år siden og lige nu glæder jeg mig til, at jeg snart skal måles igen.

Jeg kan kun anbefale, at hvis man vil snuse til, hvad det er for noget, at så kan man få en gratis prøvebehandling ved Bailine.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for svarene.

Jeg har et hundrede procent styr på kosten, har nemlig også tabt mig på Weight Watchers, hvor jeg har lagt min kost om. Jeg er meget tæt på normal BMI; men har sådan en god pølse på maven. Jeg træner og træner, men taber mig bare ikke der.

Så det er udelukkende, for at blive strammet op, at jeg vil gå der. For at tage det som suppliment til mit kost og motion, som jeg allerede har i min hverdag.

Så jeg tror jeg ringer til dem i dag og hører af. :-)

Knus Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til MC-Pigen.

Jeg kan godt forstå at du er mistroisk. Det var jeg også før jeg prøvede det ...... rigtig meget.

Men jeg HAR tabt mig på forhånd, så i stedet for at opleve et vægttab,så oplever jeg, at der forsvinder centimeter i stedet for. Jeg tror det er noget med at hjælpe med træningen af musklerne og derved omdanne fedt til muskler ..... men her har jeg ikke lige helt tjek på teorien, så måske er det bare en gang vrøvl jeg skriver lige her.

0

Del dette indlæg

Til MC-Pigen.

Jeg kan godt forstå at du er mistroisk. Det var jeg også før jeg prøvede det ...... rigtig meget.

Men jeg HAR tabt mig på forhånd, så i stedet for at opleve et vægttab,så oplever jeg, at der forsvinder centimeter i stedet for. Jeg tror det er noget med at hjælpe med træningen af musklerne og derved omdanne fedt til muskler ..... men her har jeg ikke lige helt tjek på teorien, så måske er det bare en gang vrøvl jeg skriver lige her.

Jeg er enig.

Jeg har også tabt mig mange kilo. Jeg har styr på både motion og kostomlægning, så det er ikke det.

Jeg vil bare gerne have den pølse væk på min mave, og føler jeg har brug for hjælp til det.

Så derfor vil jeg søge til dem. Jeg skal derop på tirsdag, så må vi se om de kan gøre noget.

Mette

0

Del dette indlæg

Til MC-Pigen.

Jeg er enig.

Jeg har også tabt mig mange kilo. Jeg har styr på både motion og kostomlægning, så det er ikke det.

Jeg vil bare gerne have den pølse væk på min mave, og føler jeg har brug for hjælp til det.

Så derfor vil jeg søge til dem. Jeg skal derop på tirsdag, så må vi se om de kan gøre noget.

Mette

Spændende! Fortæl, fortæl når resultatet kommer...

0

Del dette indlæg

Hejsa

Det var da et spændende emne i har fundet her.

Jeg vil gerne selv prøve bailine, men jeg syntes det er lidt spild af penge, da vi snart skal have baby nr. 2 - hvis altså det går som vi gerne vil.

Jeg har også haft en fodboldkollega der altid har været smårund og buttet. Hun gik så igang med kostomlægning og mere motion, og var hun også

hos bailine. Hun har nu fået det hele strammet så meget op at hun er er i en 38/40. Super flot gået. Jeg har flere eksempler på at det har hjulpet andre.

Jeg er selv 174 cm høj. 30 år og vejer 66 kilo. Syntes ikke det syner af meget, og jeg er også ret tilfreds med det meste af kroppen, jeg har dog også bare

den obligatoriske pølse ved maven. Jeg er slank ved hofterne og under brystet - men der er lige de 4 cm fra over navlen til 4 cm under navlen hvor jeg har en såkaldt pølse. Jeg træner ca. 2-3 gange i ugen og det er MBL, Spinning og styrketræning. Jeg kan ligesom se på min hud at jeg nok ikke kan træne det væk, men skal have noget lidt mere effektivt til lige at stramme op, men nu må vi se.

Jeg glæder mig til engang forhåbentlig at have født barn nr. 2 og smidt kiloerne igen, og så skal der bruges penge på Bailine.

Joan :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har gået hos Bailine i 2 mdr - og har tabt ca. 20 cm fordelt på hele kroppen.

Jeg spiser fornuftigt, og af og til med hjælp fra vægtkonsulenterne....

Jeg går hos Bailine for at blive strammet op - og dét må man sige, at jeg er !!! Min HÆNGE-MAVE er snart ikke HÆNGE-mave mere - der er godt nok sket noget dér !!!

Jeg har tabt (ved sidste måling for 4 uger siden) 4-5 cm om maven. Det lyder måske ikke af meget, men min hænge-mave er løftet op, så selve omkredsen er ikke blevet meget mindre, men maven har løftet sig... - og NU begynder omkredsen at blive mindre også !!!

Så vidt jeg ved, så TABER man sig ikke af Bailine-behandlingerne, men man bliver STRAMMET OP !!!! :)

Jo, det er lidt dyrt - men for MIG, er det ALLE pengene værd !! - det var enten dét, eller en operation....

0

Del dette indlæg

Så er der tilbagemeldinger herfra.

Jeg er lige blevet målt og på 10 behandlinger har jeg tabt knap et kilo, men det gør jo ikke noget at det ikke er mere, da jeg har normalt vægt.

Til gengæld er der tabt nogle centimetre.

F.eks.

Taljen - 9 cm

Hofter - 5 cm

Sæde - 4 cm

Lår - 3 cm

I alt 32 cm

Jeg kan sagtens mærke på tøjet, at jeg er blevet mindre ... og fra nu af skal der arbejdes med det sidste af dellen på maven. Det skulle jo gerne være væk inden brylluppet :cheerleader3:

Jeg kan dog også se forskellen ... især på mave-dellen .... den er ikke nær så slasket mere .... og det bedste af det hele ...kæresten kan også se det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW - det er da bare super. Har du langt kosten vældigt om? Og over hvor lang tid har du fået behandlingerne??

Kh Sandra

Som skrevet længere oppe i tråden, så tabte jeg 20 kilo for 2 år siden ved hjælp af vægtvogterne og skal bare strammes op. Jeg startede på behandlingerne i marts, så jeg har fået 10 behandlinger på 2 måneder.

0

Del dette indlæg

Jeg er også en tidligere Bailine bruger, og jeg må sige, jeg er yderst tilfreds.

Jeg gik hos Bailine i Vejen, og selvom jeg er en stor pige, fik jeg en uovertruffen behandling hos dem, de var simpelthen så søde og venlige :)

Ikke nok med de fik bugt med min inkontinens, men jeg tabte også cm overalt på kroppen - jeg fik at vide, at behandlingerne på maven svarede til omkring 1000 mavebøjninger pr. GANG.

Ved ikke med jer andre, men jeg kunne ikke lave 1000 mavebøjninger på en gang!

Kort og godt: Bailine er et godt supplement til en livsstilsomlægning, hvor man også lægger kost- og motionsvaner om!

Knus fra Rikke Marie

0

Del dette indlæg

Efter 6 besøg hos Bailine og et meget lille centrimeter resultat, så har jeg meldt mig ud.

Jeg spiste som jeg skulle, er endda begyndt at løbe træne, og så skete der ikke noget på min vægt eller mine centrimeter.

Bailine pigerne sagde selv, at det var meget lidt de havde gjort for mig. Så jeg vurderede at jeg ikke ville bruge mere tid og penge på det.

Det kostede 1400 for 5 gange, og så bliver det billigere og billigere jo mere man kommer der. Jo flere gange man køber på en gang. Jeg tror man kan se priserne på hjemmesiden.

www.bailine.dk

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter 6 besøg hos Bailine og et meget lille centrimeter resultat, så har jeg meldt mig ud.

Jeg spiste som jeg skulle, er endda begyndt at løbe træne, og så skete der ikke noget på min vægt eller mine centrimeter.

Bailine pigerne sagde selv, at det var meget lidt de havde gjort for mig. Så jeg vurderede at jeg ikke ville bruge mere tid og penge på det.

Det kostede 1400 for 5 gange, og så bliver det billigere og billigere jo mere man kommer der. Jo flere gange man køber på en gang. Jeg tror man kan se priserne på hjemmesiden.

www.bailine.dk

Mette

Nej hvor træls at du ikke fik de store resultater ud af det. Som skrevet tidligere så har jeg tabt en del centimeter på det, men vi mennesker er åbenbart forskellige :boohoo:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer