ditlund

duft på dagen

15 indlæg i dette emne

Hejsa piger.

Ved godt at det måske er lidt fjollet, men en undskyld skal man jo have for at gå ned og bruge en hulens masse penge på en ny parafume. Jeg tænker om der er andre end mig der overhovedet har tænk på du duft den dag, der er jo så mange ting der skal styr på. Jeg har lige købt den nyeste fra Sara Jessica Parker, lidt sex and the city fan er man vel altid, og så dufter den fa'ens godt.

Hvilken duft skal du have på dagen??

KH

Ditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har et par stykker, jeg er nok lidt parfume freak :) . Er så vild med escada's parfumer, og især deres sommerdufte. Jeg skal ha købt den nye, Sunset Heat, eller Moon Sparkle....de er rigtig gode, og jeg synes de holder hele dagen.

Mit eneste problem er at jeg ikke kan tåle parfume på huden....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har haft præcis samme overvejeler som dig, og følte mig også lidt fjollet... altså er det nu også nødvendigt med ny parfume oven i alt det andet der tynger budgettet :bearhug: Og måske vil min mand i virkeligheden helst have at jeg kommer i "noget" han kender... Men jeg er faldet over The One fra Dolce og Gabbana, og er blevet meget fristet. Alene navnet passer jo perfekt til dagen :cheerleader3: , men den dufter altså også rigtig dejligt, det synes min kæreste også :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Da vi blev gift i sidte weekendt, brugte jeg Miss Dior fra Christian Dior.

Passer lige til årstiden, ikke for kraftig og heller ikke for sød.

Man kan vælge imellem mange forskellige. Jeg synes bare man skal tænke på at duften

ikke må være for krydderet og kraftig nok mere hen ad blomster dufte.

Så som Escarda deres sommer duft. O`de lancome fra lancome

Miss Dior fra Christian Dior osv.

Held og lykke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps det er helt vildt dejligt med en speciel duft til dagen.

Jeg valgte Armani / City Glam - hvor var det svært at vælge, jeg er meget kræsen med dufte..

Jeg købte en lille flaske og brugte den i et par uger inden brylluppet og nogle uger efter.

Vi har lige haft halv-års dag, dér tog jeg den på igen. Den parfume skal være mit duftminde om bryllupstiden :rolleyes:

Det betyder nu mest for mig, for min mand kunne nu ikke genkende den efter det der halve år haha ;-)

0

Del dette indlæg

Åh der findes jo så mange skønne dufte... Og har sindsygt mange af dem allerede. Så tror jeg venter til jeg kommer tættere på dagen med at beslutte mig, om det skal være en kendt eller en helt ny... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer