princess_sunshine

Takkekort

10 indlæg i dette emne

Jeg har brug for jeres hjælp...

Jeg vil gerne lave/have takkekort, hvor der er flere billeder på... Og jeg ved også at jeg har fundet en hjemmeside som laver det, meeen nu kan jeg ikke finde den lille lap, hvor jeg skrev adressen på. Jeg har haft rigtig mange lapper til at ligge omkring pc'en lige op til brylluppet :thumbsupsmileyanim:

Er der nogle af jer der enten har adresser på firmaer der laver den slags, eller vejledninger til hvordan man selv kan gøre det???

Mange tak - de skal jo snart afsted...

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er godt nok svært at finde :thumbsupsmileyanim:

Har prøvet....

Her er et fra http://www.optimalprint.no/no-NO/redigere_..._id=szf45-8M5tY

Bagside(blank)/Forside: post-30921-1211221999.jpg Indeni: post-30921-1211222027.jpg

Samt en fotocollage (fra en eller anden fotografs hjemmeside):

post-30921-1211222076.jpg

Det er specielt fotocollagen som du har fundet jeg tænker på. Det med de glidende overgange fra billede til billede.. Selvfølgelig er det noget man kan lave selv, men skal man have et bestemt program til det, eller kan man evt. bare bruge word eller lignende..

Karina

0

Del dette indlæg

Det er godt nok svært at finde :thumbsupsmileyanim:

Har prøvet....

Her er et fra http://www.optimalprint.no/no-NO/redigere_..._id=szf45-8M5tY

Bagside(blank)/Forside: post-30921-1211221999.jpg Indeni: post-30921-1211222027.jpg

Samt en fotocollage (fra en eller anden fotografs hjemmeside):

post-30921-1211222076.jpg

Det er specielt fotocollagen som du har fundet jeg tænker på. Det med de glidende overgange fra billede til billede.. Selvfølgelig er det noget man kan lave selv, men skal man have et bestemt program til det, eller kan man evt. bare bruge word eller lignende..

Karina

Der skal man have et fotoprogram, så som paint.net (kan fås gratisHer) eller photoshop osv...

Det kræver lidt øvelse :thumbsupsmileyanim: Men er ret sjovt at sidde og lave :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer