Guest Innaj

Vil I hjælpe??? Hvilken buket til denne kjole???

37 indlæg i dette emne

Dette er inspirationen til min kjole og her er et udpluk af de buketter jeg er mest forelsket i. Div. inspirationen skal findes her, men kan bare ikke finde ud af hvad jeg synes der passer bedst til kjolen og stilen :hug:

Har I lyst til at kigge lidt på det og komme med jeres mening :denmarkflag:

Janni :denmarkflag:

post-28791-1211114763.jpg

Redigeret af Innaj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

post-33221-1211115164.jpg

Denne kan jeg godt lide.

Den enkle og aflange buket vil passe godt til kjolen efter mig smag. :denmarkflag:

Ellers er der masser af inspiration af hente under 'bryllupsforberedelser'. Øverst oppe er der et link, der henviser til forskellige temaer og farver (Jeg kan ikke finde ud af at linke til andre sider endnu, derfor denne forklaring)

0

Del dette indlæg

post-33221-1211115164.jpg

Denne kan jeg godt lide.

Den enkle og aflange buket vil passe godt til kjolen efter mig smag. :denmarkflag:

Ellers er der masser af inspiration af hente under 'bryllupsforberedelser'. Øverst oppe er der et link, der henviser til forskellige temaer og farver (Jeg kan ikke finde ud af at linke til andre sider endnu, derfor denne forklaring)

Hejsa

Tro mig - jeg har pløjet alle siderne igennem med buketter :hug: Synes bare alligevel at jeg har svært ved at bestemme mig :fløjt: Den du foreslår er smuk, men ikke lige mig ()()

Tror det skal være i stil med eller en af dem jeg allerede har fundet :denmarkflag:

Janni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dette er min kjole og her er et udpluk af de buketter jeg er mest forelsket i. Div. inspirationen skal findes her, men kan bare ikke finde ud af hvad jeg synes der passer bedst til kjolen og stilen :hug:

Har I lyst til at kigge lidt på det og komme med jeres mening :denmarkflag:

Janni :denmarkflag:

Helt klart den hvide hængende udgave. Din kjole er så let og luftig at det synes jeg buketten også skal være, så den ikke virker for bombastisk og stjæler fokus fra din fantastisk smuk kjole. Nu ved jeg ikke hvor høj du er, men generetl få lange hængende buketter personen til at virke optisk højre. Det kan jo aldrig skade at få et par cm ekstr:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil nok være lidt på tværs her og sige at jeg bryder mig slet ikke om buket nr. 2 til netop den kjole. Buketten er nemlig meget stringent og enkel med meget rene og klare linjer - hvorimod jeg synes at kjolen selvom den er enkel emmer af romantik og runde bløde linjer....derfor er jeg til netop den kjole mest til de runde bløde buketter, med forskelligeartede blomster som netop fordi der er flere forskellige bløde sine egne linjer og og virker meget romantisk...

(se i mit hoved virkede det totalt logisk og nemt forståeligt - håber også at meningen kan forståes når I læser det :denmarkflag: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg stemmer helt klart for nr. 1..... i de farver på billedet.

Den er så fin, sart og blød i formerne og vil passe fantastisk til den florlette kjole og den smukke gravide mave. :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: fra Marianne

Redigeret af Mus01
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer