Guest 08.08.08

Ny på siden!

13 indlæg i dette emne

Hej allesammen!

Jeg er ny herinde på Bryllupsklar, men garvet bruger inde på babyklar, så nogle genkender mig helt sikkert, selvom jeg har valgt et andet brugernavn, da det ikke skal handle om børn og babyer NU! ;)

Så hej allesammen! Jeg hedder Mette, 32 år, kæreste med Lars og mor til Jonas på snart 8 år. Vi mødte hinanden for snart 5 år siden via dating.dk og skal endelig giftes! Weeeeee!!! :denmarkflag:

Vi har så valgt den famøse dato 8.8.08....bare så der er en chance for at kæresten kan huske datoen fremover....:p

Vi har dog valgt at holde et lille rådhusbryllup om fredagen og selve festen d.16.8.08, lørdagen efter, da jeg har familie i hele dk og Tyskland og venner i Egypten og Kina, som også skal med...så det er IKKE let at finde en dato hvor alle kan, så derfor blir det sådan, og så kan vi få fredagen for os selv :hug::denmarkflag:

D.14.8. blir vores dreng nemlig 8 år, og vi kombinerer vores bryllupsfest med hans fødselsdagsfest, fordi folk igen kommer langvejsfra, og det er den eneste måde alle kan være med på! Phew!

Så sådan ser det ud, jeg glæder mig til at være en del af det her forum også!

Klem, Mette.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer