chamor

Knappet smoking eller ej

9 indlæg i dette emne

Min kommende mand skal have sin smoking på fra sin brors bryllup, bukserne sidder godt, men maven ja den er altså blevet lidt større siden dengang (7 år siden). Men smokingen fejler ikke noget, så på det område kunne vi jo sparre. Han skal prøve alt hvad han ka for at smide nogle kg, mit spørgsmål er SKAL en smoking være lukket...? han skal ingen vest ha på men butterfly...

Han mener ikke den skal/behøver at være lukket hvor jeg så mener den skal være lukket ihvertefald når der skal tages billeder...

Chamor

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også mene at den skal holdes lukket i kirken og lige den første stykke tid.

Nogle mener desuden, at de mandlige gæster først må tage deres jakker af, når gommen gør det. For at vise respekt. Det afhænger selvfølgelig af selskabet og hvor højtidelig man ønsker det skal være :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Jeg vil også mene at den skal holdes lukket i kirken og lige den første stykke tid.

Nogle mener desuden, at de mandlige gæster først må tage deres jakker af, når gommen gør det. For at vise respekt. Det afhænger selvfølgelig af selskabet og hvor højtidelig man ønsker det skal være :denmarkflag:

Ja rigtigt. syntes det samme her

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand skal have smoking på til brylluppet, men han skal have vest på, så han skal ikke have jakken knappet. Det ser meget indeklemt ud når han knapper jakken, og vesten er under. I forretningen fik vi også at vide, at hvis man har vest under skal jakken ikke være knappet.

Kunne han måske investere i en vest, den kan fås for omkring 400 - det er da billigere end en ny smoking.

0

Del dette indlæg

Jeg syntes jakken skal være lukket i kirken idet mindste. Så han må på vægten, eller ha' en ny jakke ;)

Eller som Sysserpigen skriver, så ku I investere i en smart vest istedet. Det vil også fjerne opmærksomheden fra maven med en smart vest, og virker mere slankende end en hvid skjorte alene ;)

0

Del dette indlæg

Min mand skal have smoking på til brylluppet, men han skal have vest på, så han skal ikke have jakken knappet. Det ser meget indeklemt ud når han knapper jakken, og vesten er under. I forretningen fik vi også at vide, at hvis man har vest under skal jakken ikke være knappet.

Kunne han måske investere i en vest, den kan fås for omkring 400 - det er da billigere end en ny smoking.

Helt enig! :ditto:

Det vil også "skille ham lidt ud" fra gæsterne (ikke fordi de ellers ikke ved hvem brudgommen er... :cheerleader3:) og der er så mange flotte veste!

(hmm.. må altså lige skrive det... sorry: Men nogen mener jo ikke at man må/kan have smoking på i en kirke efter gammel skik, da det er et aften dress.. Men man bestemmer jo heldigvis helt selv i dag)

Knus

:thumbsupsmileyanim:

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer