Anjapigen80

Jeg er forelsket...

29 indlæg i dette emne

En ikke mindre end fantastisk kjole. Man bliver jo helt misunderlig, selvom man vist ikke kan blive det endnu, når ens eget bryllup ligger ude i fremtiden. :griner:-

Tak skal du have :bearhug:

Hvor er du bare sød Anja :griner:-:bearhug: kan godt forstå din kærlighed til kjolen, den er virkelg osse smuk!!! :kiss:

Tak søde Thea! :)

Jeg kan kun tilslutte mig koret herinde. den er en fantastisk kjole, du bliver en meget smuk brud :rolleyes::balloons::heart::bearhug:

Jeg forstår din forelskelse.

Knus fra Rikke

Mange :cheerleader3: Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:rolleyes: Hold da op for en fantastisk kjole du har fundet! Helt overdådig. :balloons:

Den minder mig om Mies med roserne bagpå og blonden i den mørkere farve. Måske det er samme mærke?

Har du købt i Askepot og Valentino?

Og jeg må da lige spørge til Dieter Bohlen! Har han set din fantastiske kjole?

Tak skal du have :heart:

Det er det samme skørt - og det samme mærke, købt hos Askepot og Valentino. Jeg får dog ændret blonden, så den passer til corsagen. Der hører rigtigt et andet skørt til min corsage, men det var alt for voldsomt til mig, så ekspedienten foreslog "Mies" skørt, som fungerer meget bedre, især foran, men der skal lige fortages en lille ændring på bagen.

Dieter Bohlen har ikke set mig eller min kjole. Anita80s kommentar kommer sig af, at Dieter Bohlen er dommer ved den tyske udgave af "Idols", og "Gänsehaut pur" er en af hans yndlingskommentarer :bearhug: Vi har begge fulgt med i programmet på tysk tv.

Det er en fantastisk kjole du har fundet. Jeg kan godt forstå at du er forelsket i den. En kjole helt efter min smag hvis jeg skulle bruge en idag

Tak skal du have, GitteKarin :bearhug:

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
En ikke mindre end fantastisk kjole. Man bliver jo helt misunderlig, selvom man vist ikke kan blive det endnu, når ens eget bryllup ligger ude i fremtiden. :hug:

Tak skal du have :cheerleader3:

Hvor er du bare sød Anja :hug: :hug: kan godt forstå din kærlighed til kjolen, den er virkelg osse smuk!!! :hug:

Tak søde Thea! :cheerleader3:

Jeg kan kun tilslutte mig koret herinde. den er en fantastisk kjole, du bliver en meget smuk brud :bearhug::bearhug::) :fløjt:

Jeg forstår din forelskelse.

Knus fra Rikke

Mange :blush: Rikke

hej anja tillykke med din vildt flotte kjole :cheerleader3: du ved godt at slæbet kan knappes af ikke? lige til en oplysning hvis andre skulle være interesseret i sådan en kjole så kig lige på divadeluxe.dk der er de billige :cheerleader3::bearhug::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer