Bareligemig

Vis mig jeres slør

38 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Nogen som vil vise deres slør...

Mangler lidt insperation,.....

:thumbsupsmileyanim:

Her er et af mine slør. Er personlig helt vild med udformningen, enkel, men alligevel speciel. Har faktisk ikke set nogle mage til hos nogen brude her....

post-27744-1211293501.jpg

Redigeret af Ewa's Brudetilbehør
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

mit er her :thumbsupsmileyanim:

Utrolig smukt slør, var der samme slags blone på kjolen?

HIHI ja nu har jeg tatget det i den toalt bagvendte rækkefølge og har købt sko og slør, men mangler stadig kjolen... men den skal syes og vi skal kigge på mønster og stof på torsdag. så vil gerne have en slags blonde på kjolen også

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du en kjole vi må se som du skal bruge det til?? :thumbsupsmileyanim:

Hvis det er mig du spørger om kjolen, så nej desværre. Det er et slør jeg har lavet for en kunde i tidernes morgen /laver ikke slør på bestilling mere), men har desværre ikke billede af hendes kjole. Lidt øv for jeg syede også samme slags blonde på hendes købekjole.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det er mig du spørger om kjolen, så nej desværre. Det er et slør jeg har lavet for en kunde i tidernes morgen /laver ikke slør på bestilling mere), men har desværre ikke billede af hendes kjole. Lidt øv for jeg syede også samme slags blonde på hendes købekjole.

Hov nej det var ikke til dig Ewa´s.. (Jeg kunne nu også lige skrive hvem det var jeg skrev til). :thumbsupsmileyanim:

Det var hvilken kjole du ønsker ideer af slør til.??

0

Del dette indlæg

Hov nej det var ikke til dig Ewa´s.. (Jeg kunne nu også lige skrive hvem det var jeg skrev til). :thumbsupsmileyanim:

Det var hvilken kjole du ønsker ideer af slør til.??

Ok

Ja, det var da en god ide med et billede af kjolen, så kan man bedre forholde sig til hvordan sløret evt. skulle være. Måske også nogle "krav" til hvad sløret skal / skal absolut ikke være, med blonde, enkelt, flere lags, lang/ kort????

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer