Guest Maibritt

Hvor bliver tiden af...

5 indlæg i dette emne

Hej..

Jeg skal giftes om 6 uger og vi har planlagt alt dette i de sidste 7 måneder og nu er der pludselig kun 6 uger tilbage - Hvor er alt tiden blevet af...

Jeg kan slet ikke fatte at de sidste mange måneder bare snart er væk - Jeg kan næsten blive helt mærkelig, for det er sådan en dejlig tid, nu her hvor man forbereder og tanken om dagen kan nu give et helt sug i maven - Jeg nyder virkelig hvert sekundt og det skal i andre altså, for pludselig er tiden gået....

Har i andre det også sådan at i kan blive helt "kede af " at planlægningen snart er overstået ???

Eller er jeg bare liiiiige ved at få bryllupskuller... :super:

Jeg kan ihvertfald godt mærke jeg er blevet mere nervøs.... :specool:

Knus Maibritt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Maibritt.

Har det ligesom dig.

Indimellem, har man lyst til at udskyde det et år, bare for at kunne bliver ved med at hygge med planlægningen, og gå og glæde sig :super:

Uha, mon det bliver tomt bagefter............

Nå den største rus har lagt sig.....

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Hej Maibritt

I morgen er der præcis 4 måneder til vi skal giftes - og selvom jeg engang imellem "piver" :) over at der er "så lang tid" til det skal ske, så er jeg ikke i tvivl om, at det nok er nu tiden begynder at gå rigtig stærkt !!!

Lige i øjeblikket har jeg forrygende travlt - både med vores eget bryllup men også med at arrangere 3 polterabends, så lige nu glæder jeg mig rent faktisk til der kommer lidt ro på !! For det gør der vel forhåbentlig på et tidspunkt ?? :super:

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Godmorgen

For hulen, hvor jeg kender det:

Lige nu, kl. 9.00 er der 25 dage og 2 timer til, at det går løs...puhh

Bare tanken.

Jeg er nu ikke så bange for, at vi ikke når det, vi "skal" eller det antiklimax, som nok dukker op bagefter - jeg tror bare, at man skal holde sig for øje, at der altså ikke sker en eller anden stor forvandling fra den ene dag til den anden.

Vi har snakket meget om det herhjemme - min kommende gemal er nemlig en "filosifisk-vi-snakker-om-tingene-mand", når det ta'r ham - og vi er begge rørende enige om, at vi dybest set bare besegler noget, der har stået på i en god håndfuld år nu. Vi bliver ikke anderledes eller får et andet forhold til hinanden af at få et stykke papir.

:super: Som han siger: "Jeg opfylder min del af vores "leje-med-foprkøbsret-kontrakt"!" fra forlovelsen. :)

Men, tiden går stærkt nu. Meget stærkt, og jeg må prise mig lykkelig for, at jeg har påskeferie i denne uge, så jeg kan nå en hel masse. I dag er der 1 ting på programmet - min mor vil have tøjassistance, så vi skal shoppe til hende! - og flipper jeg ud, ordner jeg alt porcelæn og glas/bestik med det samme. Dvs. jeg futter hjem til mine foreller og henter det i deres kælder.

Med hensyn til planlægningen har jeg det sådan, at hvis ikke jeg snakker om det, så koger min indre gryde over - jeg har lister på lister, småsnakker med mig selv - og det bliver mystisk, ikke at skulle det bagefter. Omvendt bliver jeg nok en bedre kollega og famililemedlem, når dette er overstået, for jeg har ret svært ved at snakke endsige koncentrere mig om ret meget andet! :)

Og så alligevel: Min svigerindes mor har spurgt deltagende og interesseret - hendes datter gik nemlig på rådhuset en mandag eftermiddag, så der var ikke meget planlægning i det - og hun følte vist, hun skulle hive tingene ud af mig.

Har I det også sådan, at I ikke helt ved, hvormeget I vil/kan afsløre og I vil heller ikke have, at I driver folk til vanvid?

Det sagde jeg til svigerindens mor - lige så stille, at jeg ikke lige vidste, hvordan og hvorledes og at jeg nok var lidt enøjet for tiden... - og ved I hvad? Hun smilede bare varmt og bredt og sagde, at det kunne hun da godt forstå!

Skønno sager!

Nå, det blev en aaaaaalt for lang smøre, sorry!

Varme forårsmandagshilsner fra KarenV

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger

Kender det også godt, kæresten begynder nu at bemærke hvor meget jeg hænger ud herinde, men kan nu godt forstå mig, og så slipper han jo for at høre på alle mine bekymringer omkring det her bryllup ;)

Tror også jeg vil kigge herind efter brylluppet, bliver da nødt til lige at se om der er noget man kan bidrage med.

Har stadig den her fornemmelse af at der er MEGET jeg mangler endnu, noget jeg ikke har styr på..

Derfor ser jeg også frem til vores sjællandsmøde så man kan få snakket lidt planer med nogen af jer andre herinde...

Mange tanker

JJ

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer