siggaard-rasmussen

bryllupsrejse..

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi tager afsted 3-4 uger efter brylluppet.

Vi skal til min venindes bryllup i Boston, og tager bryllupsrejsen samtidig med :thumbsupsmileyanim:

Jeg har hoert fra mange at der har vaeret afsted umiddelbart efter brylluppet, at de godt lige ville have haft lidt tid til at fordoeje indtrykkene, nyde gaver og blomster inden de var taget afsted.

Det er jo meget en smagssag, men som jeg ser paa det, forlaenger man jo ogsaa bare sin tid som nygift ved at skyde bryllupsrejsen lidt ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager afsted om natten til mandag efter brylluppet. Det er ikke lang tid vi har til at "falde ned" efter brylluppet, men flyet gik kun mandage og det skal passe med ferie osv. Det gør mig heller ikke så meget, for så ved jeg med sikkerhed at vi stadig er i "bryllupsrus" når vi er afsted... lidt romantisk faktisk :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hey

Hvornår er det mest normalt at ta på bryllupsrejse ???????????? Lige efter eller venter man et par uger ?? eller en måned ??

Jeg ville da helst vente lidt så man lige kan nå at "sluge" festen ??

Hvad synes I???

Vi vil ikke umiddelbart tilbage til vores eget hjem, så efter en nat på hotel i København flyver vi til England med nogle få dage på et hotel i Small Luxury Hotels kæden. Og den store rejse bliver så ½ år senere.

/Bjørn.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke hvad normen er. Men traditionelt set, har man vel taget afsted direkte fra bryllupsfesten?? I dag tror jeg dog de fleste vælger at tage afsted senere, for at kunne nå at nyde det hele. Om man så foretrækker at tage afsted dagen efter, et par dage efter, en uge efter eller ½ år efter, er jo individuelt.

Personligt tager vi afsted mandag efter brylluppet. Vi skal kun på bryllupsrejse i 5 dage, for at komme lidt væk og slappe af og nyde hinanden. Skulle vi på den helt store drømmerejse langt væk i 3-4 uger, ville vi nok vente lidt flere dage med at tage afsted.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer