Frk-Munk

Fotomontage

5 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Endelig kunne jeg finde ud af at importere filmen... så her er den

- midterparten hvor jeg siger jeg også elsker når det er sådan her er ret indforstået for det er når vi er skør, fjollede & syge...

Han skal have den om morgenen hos sin best man sådan lidt for at sige - ikke få kolde fødder vi ses om lidt :-D

KH Frk Munk

genticker.php?dhn=MTY1OTM=.png

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, den er søøøøøød!!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Jeg har et enkelt lille forslag, som du selvføgelig gerne må forkaste :thumbsupsmileyanim:

Til sidst i slutningen, hvor sangen kører færdig, kunne du måske netop skrive det der med de kolde fødder, noget ala "Jeg håber SÅ meget, at du kommer i kirken og ikke får kolde fødder".. eller noget andet sødt :thumbsupsmileyanim:

Bare lige for at udnytte hver tone ;)

0

Del dette indlæg

Åh, den er søøøøøød!!!! :cheerleader3::loveboard:

Jeg har et enkelt lille forslag, som du selvføgelig gerne må forkaste :loveboard:

Til sidst i slutningen, hvor sangen kører færdig, kunne du måske netop skrive det der med de kolde fødder, noget ala "Jeg håber SÅ meget, at du kommer i kirken og ikke får kolde fødder".. eller noget andet sødt :loveboard:

Bare lige for at udnytte hver tone ;)

1000 Tak for tippet - det burde jeg have gjort - men den er desværre brændt og i best mans hænder så...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er bare skøn! Hvor har I rejst meget.. Hvordan kan det være at alle billederne er i sort/hvid? -Og nogle virker rystede "(som et håndholdt kamera). Ikke at det gør noget, overhovedet, men jeg er bare nysgerrig.

Og NÅÅÅÅRRHH, hvor er det en skøn unge I har!!

Ja hun er en lille basse der rigtigt er begyndt at forstå hvordan man charmer kameraet...

Jeg har lavet alle billederne sort/hvid i Picasa da vi er mest til sort/hvid og så har jeg tilføjet diverse "gamle" effekter på billederne. Det er jo billeder vi har taget sammen så han kender dem jo - selvfølgelig er der også nye og videoen er helt ny.

genticker.php?dhn=MTY1OTM=.png

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer