Bigs

Forberedelse

3 indlæg i dette emne

Jeg haaber paa at kunne traekke paa erfaringerne fra alle jer piger der allerede har vaeret turen igennem. Jeg kunne meget godt taenke mig at vide hvor lang tid det har taget jer at goere jer klar foer brylluppet.

Grunden er at jeg er ved at arrangere 'forberedelses fotografering' med en fotograf og han vil gerne vide hvornaar han skal komme. Vi skal giftes kl.14.30.

Hjaelp!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg ikke selv blevet gift endnu, men har været afsted de sidste to lørdage for at tage billeder af brudens forberedelse.

Første gang var jeg der 9.30 og anden gang klokken 9. Det passede med at jeg ankom lige som bruden skulle til at igang med at styles.

Så jeg vil sige, at det kommer an på hvornår du skal til frisør og have lagt makeup eller hvad der nu ellers skal ske. Og derudover kommer det an på hvilke billeder du ønsker - altså hvornår det er relevant for fotografen at komme og knipse løs

0

Del dette indlæg

Nu er jeg ikke selv blevet gift endnu, men har været afsted de sidste to lørdage for at tage billeder af brudens forberedelse.

Første gang var jeg der 9.30 og anden gang klokken 9. Det passede med at jeg ankom lige som bruden skulle til at igang med at styles.

Så jeg vil sige, at det kommer an på hvornår du skal til frisør og have lagt makeup eller hvad der nu ellers skal ske. Og derudover kommer det an på hvilke billeder du ønsker - altså hvornår det er relevant for fotografen at komme og knipse løs

Tager du også billeder af resten af dagen (opstillede, festen, kirken osv.?)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer