Guest Miss.Duplo

Køb af brudekjole

13 indlæg i dette emne

Hey Brides.

Jeg skal giftes 4/4-09. :thumbsupsmileyanim: Vi har snakket om det omkring 5 år, så da vi fik sat dato på her i efteråret kunne jeg bare ikke vente med at prøve kjoler :cheerleader3: så i januar måtte det være.

Jeg skulle jo starte et sted, så jeg besluttet at besøge house of brides og lilly (i nævnte rækkefølge) da de i Kbh ligge tæt på hinanden.

Hos house of brides fik jeg bare en suplim service, selvom jeg var i så god tid og ikke var ude for at købe.

Hos lilly fik jeg når-du-skal-først-giftes-om-16-mdr-og-du-ligger-ingen-penge-nu service.

Så jeg besluttet mig for at jeg ville droppe at gå andre steder hen, for jeg mener at hos house of brides kan jeg finde kjolen, da de gav indtryk af at være tæmmelig fleksible.

Nu er jeg blevet i tvivl! Det skal lige siges at jeg bor i Nuuk, Grønland. Så det hele skal planlægges og jeg kan ikke bare lige tage tilbage hvis jeg bliver i tvivl eller ikke finder der rigtig kjole.

Hvad har i gjort? har i været i mange forretninger? hvad er jeres erfaringer?

Knus

Malene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været i Lilly, Nicolai og House of Brides. Betjeningen var alle 3 steder super god og jeg fik heldigvis ikke behandling efter, at der også er lang tid til, at jeg skal giftes (8/8-09).

Jeg fandt en favoritkjole alle tre steder men hos HOB er KJOLEN. Jeg har købt en, der ligner over nettet, men bliver jeg skuffet går jeg nok tilbage til HOB og køber den kjole, jeg er forelsket i.

DIN kjole kan sagtens være i den første butik du prøver. Hvis du kan se dig blive gift i kjolen og har det godt i den, ja så har du efter min mening fundet en vinder.

Det koster ikke noget at kigge, så du kan jo sagtens prøve andre butikker, når du er i Kbh næste gang.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var kun i house of brides for jeg fandt den perfekte kjole der så det var ikke nødvendigt at tage andre steder.

Dem som arbejder derinde er rigtig søde samt dygtige og de har et kæmpe udvalg af brudekjoler :thumbsupsmileyanim:

Jeg med! :ditto:

Har kun gode ting at sige om dem! Dog skal du nok være forberedt på at deres rettelser er liiidt dyre - jeg skal give 2300 for oplæg og indlæg.

Kan du leve med dette - eller kender du andre der har erfaringer med at sy brudekjoler om, så kan jeg meget varmt anbefale HOB!

God jagt - og velkommen :cheerleader3:

:cheerleader3:

Camilla

0

Del dette indlæg

Jeg var kun i house of brides for jeg fandt den perfekte kjole der så det var ikke nødvendigt at tage andre steder.

Dem som arbejder derinde er rigtig søde samt dygtige og de har et kæmpe udvalg af brudekjoler :thumbsupsmileyanim:

Har kun gode ting at sige om dem! Dog skal du nok være forberedt på at deres rettelser er liiidt dyre - jeg skal give 2300 for oplæg og indlæg.

Kan du leve med dette - eller kender du andre der har erfaringer med at sy brudekjoler om, så kan jeg meget varmt anbefale HOB!

God jagt - og velkommen :cheerleader3:

:cheerleader3:

Camilla

Man kan få den tilrettet andre steder... jeg personligt er blevet anbefalet Esthers Skrædderi på Østerbro. Helt fantastisk god service og rigtig dygtig. Den passer perfekt..... Hos HOB skulle jeg give 2800 for at få sat en dansestrop i og lagt den lidt op. Hos Esther fik jeg lagt den op, dansetrop sat i, hæfte til at sætte slæbet op bag på, syet ind i siderne ( har tabt 6 kilo, så det blev liiiige nødvendigt...) og jeg skulle give 750 alt incl. for det. VILDT

0

Del dette indlæg

Det ser ud til jeg trykt kan vente til efteråret og gå i HOB. Måske er jeg bare lidt utolmodig :thumbsupsmileyanim:

og det hjælper jo ikke jeg har brugt flere dage her inde mens jeg har været syg :cheerleader3:

Men det med oplægningn vil jeg helr´t klart tage til efterretning. tak for tippet! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har kun været i en butik og jeg fandt KJOLEN....

det var nr.2 kjole jeg prøvede den faldt jeg pladask for.... meeeeeen ekspidienten

syntes jeg skulle prøve nogle flere for hun ville være sikker på at det var KJOLEN...

jeg prøvede 5stk mere men der var bare noget i vejen med dem alle sammen.... selvom de var MEGET smukke

dem hun fandt frem....

så sagde hun.... JAMEN SÅ HAR DU JO FUNDET DEN RIGTIGE TIL DIG....

og jeg har ikke fortrudt mit valg..

tværtimod så SAVNER jeg min kjole.....

den hænger hjemme hos mine forældre..... :thumbsupsmileyanim:

knuser herfra

0

Del dette indlæg

God jagt - og velkommen :griner:-

:thumbsupsmileyanim:

Camilla

Jeg fik rettet min hos Esthers skrædderi og den blev bare endnu smukkere-hun er super dygtig og billig-jeg gav ca.300 kr for tilretninger ( HOB´s skrædderi ville have 2000 kr for samme tilretninger)

0

Del dette indlæg

Jeg købte min første ( :thumbsupsmileyanim: ) kjole i Lilly

Men men men jeg fortrød købet og blev vildt ked af det.

Så i går fandt jeg min drømmekjole hos Bentes Brudedesign i Taastrup

Efter min meget dårlige erfaring med at købe en kjole, jeg blev ked af, så vil jeg klart anbefale, at du kigger i en del butikker og prøver MANGE!!!! Og jeg kan virkelig anbefale Bente :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og hjælp

Jegh ar købt min kjole hod HOB for flere år siden, og da sagde de at tilretning var gratis. Nu sidder jeg så her og læser om at de tager flere tusinde for mindre tilretninger :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan da godt se at jeg skal have fat I Esther i KBH. For min kjole skal tilrettes. Jeg føler mig bare lidt :smash:

Men tusinde tak for gode input, jeg synes nemlig også deres service var helt i top.

Karin

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer