Ea bea buksetrold

Er irriteret over alting

4 posts in this topic

ÅRRHHH... jeg er så irriteret i øjeblikket. Hvorfor det...?

Kan i svar mig på det..?? hi hi, nej det kan i nok ikke. Men jeg har bare siden vores bryllup ( 17 maj ) været ked af det/skuffet/irriteret. Det er alle det går ud over.

Jeg synes mine veninder er irriterende, og jeg gider dem ikke.

Min mand, åhh han er sku også irriterende. Og børnene....ja, de irriterer mig også.

Jeg kan mærke jeg er træt når jeg kommer hjem fra arbejde. Ikke bare træt træt. men mentalt træt. Og jeg arbejder kun 30 timer om ugen. - og ikke det mest krævende job.

Og min vægt, den går mig også meget på. Jeg har prøvet at tabe mig, men uden resultater. Trods det, at jeg har gået på slankehold, hvor de andre tabte henholdsvis 10-12-15 kilo. Og jeg tabte bare et....!! - Det gør SÅ ondt.

Selv tror jeg, at jeg tænker al for meget tilbage på brylluppet, og alle de skuffelser der var med, så det er nok det, der går mig ked af det, og trist.

Faktisk ville jeg rigtig gerne gøre det om.

Nå, nok herfra. Skulle bare lige af med min agressioner.... GRR... :thumbsupsmileyanim:

Ea

Edited by Ea bea buksetrold
0

Annonce ♥

øh 3000 kr i penge er da en flot gave at få.

Så høje gaver giver vi slet ikke.

Vær glad for at i havde en god fest

almas

0

Hvis alting er så træls og irriterende, og det slet ikke ligner dig at være sådan, så er der god grund til at antage at der er noget galt.

Måske er du i fuld gang med at anlægge dig en depression??

Måske er du bare stresset??

(bygger det lidt på at du skriver du bliver udkørt af dit arbejde)

Måske har du bare alt for høje forventninger i forhold til hvad din omverden kan honorere??

Der er selvfølgelig ikke nogen af delene, der lyder særligt tiltalende. Har du overvejet at tale med en proffessionel om det? Der er både mulighed for at besøge en psykolog eller (lyder måske mindre "truende") en life-coach, der begge med samtale kan hjælpe dig til at bearbejde de ting du lader dig gå på af, og som samtidig kan tage fat ved ondets rod og få den hevet op, inden den gror for godt fast.

Negativ energi skaber bare endnu mere negativ energi, så du er nødt til at ændre dine tankemønstre, så du ikke lader dig gå på og irritere af alting - prøv evt i første omgang at kigge på sådan en hjælp til selvhjælpsbog om positive tankemønstre, som du måske kan låne på biblioteket eller købe i en boghandel.

Det her er altså ikke ment som en ordentlig spandfuld kritik, der skal give årsag til ydligere irritation, det er skrevet i mest velmenende ånd. men for mig lyder det til at du er nødt til at se lidt på dit liv i en armslængdes afstand, før det kammer over for dig.

De bedste ønsker og masser af kram fra Maria :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg tror, at det er meget almindeligt at få en mindre depression efter en så stor begivenhed, som et bryllup nu en gang er. Jo flere forberedelser og anstrengelser, så større nedtur efterfølgende, når det hele er overstået.

Jeg kan forstå, at du ikke er rigtig tilfreds med dit bryllup – du havde nogle forventninger, som absolut ikke blev indfriet. Uanset om disse forventninger har været berettiget eller ej, så er det selvfølgelig svært at komme videre med de mennesker, som du synes, har skuffet dig.

Jeg tror nu, at du skal holde lidt lav profil overfor din familie, veninder osv., der er sikkert mange af de ting, du lige i øjeblikket er irriteret over, der om ganske kort tid vil fylde meget lidt hos dig, og nogle ting vil du måske være rigtig flov over, at du har kommenteret.

For de fleste her på BK fylder vores bryllup utroligt meget i måneder og for nogle år forud – det kan vore gæster slet ikke leve op til. For dem er det en fest i en række af fester, for dem er det en dag som alle andre dage, mens bryllupsdagen for dig er den vigtigste dag i dit liv (i hvert fald lige nu og her).

Jeg håber din skuffelse lægger sig lidt, og at der falder ro over det hele. Kig på billederne fra dagen, der er sikkert også en masse, som du kan glæde dig over.

Mvh

goodbyehansen

0

Annonce ♥