Sign in to follow this  
Followers 0
MissHM

Lingeri

21 posts in this topic

Hej

Jeg ville gerne have corsage mm på under kjolen, manden er helt vild :cheerleader3: Han fandt et billede fra et mode show hvor der kom 2 modeller ud. Den ene havde en stor flot brudekjole på og den anden corsage, hofteholdere osv. Den første kommentar var, se skat, jeg har fundet det du skal have på :thumbsupsmileyanim: hihi

Hvad skal i have på og må jeg se billeder.

Mvh MissHM

0

Annonce ♥

Jeg skal have denne her på... Det er lidt en kombination af en alm. BH og en corsage.

post-31312-1212525896.jpg

0

Hej

her er mit til under kjolen har købt noget mere sexet til om aftenen

post-6448-1212559975.jpg

0

Jeg skal have det her på under kjolen. Corsagen bliver dog hæftet fast i kjolen så jeg kommer til at stå splitterravende når kjolen kommer af :thumbsupsmileyanim: Jeg tror nu ikke det er noget problem :thumbsupsmileyanim:

post-25037-1212566981.jpg

0

Annonce ♥

Jeg skal have det her på under kjolen. Corsagen bliver dog hæftet fast i kjolen så jeg kommer til at stå splitterravende når kjolen kommer af :thumbsupsmileyanim: Jeg tror nu ikke det er noget problem :griner:-

Uhh den er lige mig :thumbsupsmileyanim: , hvor er den fra og hvad er prisen? Hvis jeg må spørge

0

Jeg skal have det her på under kjolen. Corsagen bliver dog hæftet fast i kjolen så jeg kommer til at stå splitterravende når kjolen kommer af :thumbsupsmileyanim: Jeg tror nu ikke det er noget problem :thumbsupsmileyanim:

Ej hvor er den bare fin...

HVor er den fra.. og en ca. pris??

Malene

0

Jeg skal have det her på under kjolen. Corsagen bliver dog hæftet fast i kjolen så jeg kommer til at stå splitterravende når kjolen kommer af :thumbsupsmileyanim: Jeg tror nu ikke det er noget problem -HAHA-

Uhh den er lige mig :thumbsupsmileyanim: , hvor er den fra og hvad er prisen? Hvis jeg må spørge

Jeg skal have det her på under kjolen. Corsagen bliver dog hæftet fast i kjolen så jeg kommer til at stå splitterravende når kjolen kommer af :griner:- Jeg tror nu ikke det er noget problem -HAHA-

Ej hvor er den bare fin...

HVor er den fra.. og en ca. pris??

Malene

Modellen hedder Victoria og kan bl.a. fåes hos www.madamex.dk til 1600,- eller www.big-beaty.dk 1400,- Den går fra str. 75B til 100G

Jeg bruger str. 95G og det tog mig et stykke tid at finde et corsage jeg kunne passe!

På lørdag kommer det i brug og jeg GLÆDER mig!

Majbrit som er ved at gå amok over at perlerne ikke passer på de indkøbte hårnåle

0

Annonce ♥

Hejsa :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal have dette på....

- Først modellos!!

- så undertøjet med hofteholder/corsage og strømpebånd og strømper :thumbsupsmileyanim:

Nymann

post-26096-1212617744.jpg

post-26096-1212617816.jpg

0

Jeg skal have denne her på... Det er lidt en kombination af en alm. BH og en corsage.

Supersmukt saet :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg skal ud og kigge på lingeri på mandag eller tirsdag.

Men jeg har lige et spørgsmål. Nogen som kender denne taljekorsett?

Duer det mht. til at "gemme" en lille topmave lidt væk?

f63a57cf8628aab4ddaea9d56cc3f253_h100w250_width_469bfe4e.jpeg

0

Hejsa :loveflag:

- Først modellos!!

- så undertøjet med hofteholder/corsage og strømpebånd og strømper :cheerleader3:

Nymann

Hvor er det bare et smukt sæt, hvor har du købt det, hvad hedder sættet og hvor meget har det kostet?

0

Annonce ♥

Hejsa :loveflag:

- Først modellos!!

- så undertøjet med hofteholder/corsage og strømpebånd og strømper :cheerleader3:

Nymann

Hvor er det bare et smukt sæt, hvor har du købt det, hvad hedder sættet og hvor meget har det kostet?

Hejsa.

Jeg ved ikke hvad sættet hedder. Der er fra Aubade, og jeg har købt det hos Smuk Brud i Kjellerup til ca. 1600 kr. incl strømper og strømpebånd. Det er vist fra en 2007 kollektion. For jeg har ikke kunne finde et navn nogle steder.

Knus Nymann

0

Hejsa :sm:

- Først modellos!!

Nymann

Det er ellers VILDT flot...

Hejsa :shooter:

- Først modellos!!

- så undertøjet med hofteholder/corsage og strømpebånd og strømper :loveflag:

Nymann

Hejsa.

Jeg ved ikke hvad sættet hedder. Der er fra Aubade, og jeg har købt det hos Smuk Brud i Kjellerup til ca. 1600 kr. incl strømper og strømpebånd. Det er vist fra en 2007 kollektion. For jeg har ikke kunne finde et navn nogle steder.

Knus Nymann

og sku til at spørge om det samme... men øv.. Så må jeg på videre jagt.. Det ellers flot!

0

Hej!

Her er mit!

DYRT -DYRT -DYRT men helt sikkert alle pengene værd på dagen og manden bliver vild (håber jeg)! :cheerleader3:

post-27794-1212916142.jpg

Knus

:loveflag:

Camilla

0

Annonce ♥

Hej!

Her er mit!

DYRT -DYRT -DYRT men helt sikkert alle pengene værd på dagen og manden bliver vild (håber jeg)! :cheerleader3:

Knus

Camilla

Guuuud hvor er det smukt!!! Hvor dyrt? :sm:

0

Hej!

Her er mit!

Knus

Camilla

Guuuud hvor er det smukt!!! Hvor dyrt? :sm:

Ja og hvilket mærke og hvor har du købt det?

0

Mit er fra Marie Jo 1100 kr ca for det hele

har så købt disse strømper

0

Hej!

Her er mit!

Knus

:sm:

Camilla

Guuuud hvor er det smukt!!! Hvor dyrt? :loveboard:

Tak :cheerleader3: Der er også trusser til - har dem bare ikke på på billedet.

Det er også Marie Jo. Købt i "Wunderwear" i København (kan varmt anbefales :loveflag: ) og kostede 2000 kr. for corsage og trusser. Har også købt silicone indlæg. Stropperne kan tages helt af eller sættes som alm. stropper.

Jeg er så glad for det - og helt ærligt, så er det nok den eneste gang man bruger så mange penge på sig selv..

Knus

:shooter:

Camilla

Knus

0

Annonce ♥

Hej!

Her er mit!

DYRT -DYRT -DYRT men helt sikkert alle pengene værd på dagen og manden bliver vild (håber jeg)! :td:

Knus

:pokey:

Camilla

Guuuud hvor er det smukt!!! Hvor dyrt? :)

Tak :hug: Der er også trusser til - har dem bare ikke på på billedet.

Det er også Marie Jo. Købt i "Wunderwear" i København (kan varmt anbefales :) ) og kostede 2000 kr. for corsage og trusser. Har også købt silicone indlæg. Stropperne kan tages helt af eller sættes som alm. stropper.

Jeg er så glad for det - og helt ærligt, så er det nok den eneste gang man bruger så mange penge på sig selv..

Knus

:heart:

Camilla

Knus

Jeg tror, jeg køber det samme sæt... Dels sidder Marie Jo bare altid godt på mig og dels hedder sættet "Marlene" og det må jo være et tegn! :)

Du er meget smuk i dit sæt Camilla :fløjt:

0