Sign in to follow this  
Followers 0
Guest L.Jensen

sangskjuler som bog

11 posts in this topic

Hej

Jeg har i Panduro købt en bog hvor der indeni er plads til sange ... den skal jeg have udsmykket men er i tvivl om hvordan

det er til en pige ogfarverne på bordet osv er holdt i rosa og hvid ... havde tænkt at lave den som hendes yndlingsbog men jeg synes ikke det kommer til at se ordentligt ud ...

nogle der har nogle rigtig gode ideér .... evt en enkelt stregtegning som kan overføres med guldtusch eller pufpen ....

hjææælp det haster en lille smule nu

knus

lene

:easter1:

0

Annonce ♥

Jeg går ud fra, det er til en konfirmation?

Kunne du ikke lave det sådan lidt som sådan en gæstebogsforside med kirken i "vandmærke" i baggrunden, hendes monogram og så dato forneden?

Ellers kunne du f.eks tørre nogle rosenblade og kronblade i pres, og sætte lime dem dekorativt på sådan lidt a la decoupage.

0

Annonce ♥

Godmorgen

Læste dit indlæg i går aftes, men var flad i hovedet til at gøre noget ved det (ordnede alt service og glas samt dugene til brylluppet igår...).

Men, jeg har fundet noget, som måske kan bruges.

Og de to forslag, jeg lægger ud, er blot nogle af mange.

www.google.dk - vælg kategori "billeder" - skriv "konfirmation" og bingo.

:hjerte: KarenV

post-41-1081491224.jpg

0

Hej og godmorgen

Nu har jeg rodet lidt mere rundt og fundet følgende:

www.papirgrotten.dk

Denne er en hjemmeside, hvor man kan finde papirklip med mange motiver, og jeg tænkte, at du måske kunne finde inspiration der.

Ligeledes: www.papirclipzen.dk

Jeg har fundet linkene det mest usandsynlige sted: :super:

http://www.seniorinternet.dk/senior24JUL.htm - der er flere links.

Håber du finder noget godt.

:hjerte: KarenV

0

Annonce ♥

Jeg syns det lyfder som en god idè ... men hvorfor har du droppet idèen med yndlingsbogen... hvis du scanner bogen ind, og har en ok scanner, så kan du bagefter " klæde bogen på" i omslaget... put evt klæbende gennemsigtig film omkring til sidst... så syns jeg faktisk det kan komme til at ligne en bog meget godt...

Knus Dyv

0

Så er dagen ovre og sangskjuleren brugt ... det blev ikke hverken det ene eller andet som jeg havde overvejet eller fået idé om herinde for min pragtfulde store søn trådte til ... han havde set hendes gæstebog/konfirmationsbog og synes vi skulle lave noget der matchede den ...så det gjorde han

bogen er naturfarvet ... eller beige kan man måske kalde det ... derpå lavede han hendes monogram i guldpuf tusch ... flot arbejde må jeg sige ... så en enkel og flot løsning som hun blev rigtig glad for

tak for alle jeres forslag ....

knus

Lene

0