FruSteiness

Brudesko på tilbud fra torsdag d. 12/6-08

20 indlæg i dette emne

Hej alle kommende brude...

Ville lige sige at fra på torsdag kan der købes utrolige flotte BILLIGE (186,25 incl moms) brudesko i Metro...

Har "desværre" allerede selv... men synes det er vildt billigt og de rigtig flotte ud.. og der står at der finde flere modeller i varhusene.. så det er da klart et kig værd..

post-30580-1213105090.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pænt billigt... meeeen jeg må nok hellere lade være med at købe flere sko ;)

/Chalotte

:) kæresten kiggede også bare på mig og sagde kynisk "Nej du har købt brudesko.. " prøvede med "jamen skat de er så billige" men stadig et koldt "NEJ.." vi har det hårdt ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen Metro det jo ikke alle der kan hanle der?

er det ikke noget med man skal være medlem eller sådan noget?

Nej det er ikke alle der kan handle der.. Men tit så kender man jo nogen der kender.. Alle firmaer enten har eller kan få kort dertil..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 spørgsmål til...

glæder de også metro i århus?

synes nemlig de 1. er ret flotte..

Jamen det gør det da.. I alle Metro'er.. det er selvfølgelig risiko for hurtig udsolgt af nogel af par'erne.. men det er der jo altid..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer