galanten

Salme til min kommende hustru...

5 indlæg i dette emne

Vi skal giftes fredag den 08/08/08 ( så kan jeg huske det.(hehe), og jeg vil meget gerne have en sangerinde til at synge en salme for min kommende hustru enten i kirken eller ved festen..

Det skal være " i østen stiger solen op", og grunden er simpel. Vi ventede vores tredje barn da hun blev indlagt på sygehuset pga hendes sukkersyge. Dagen efter hun blev indlagt viste det sig så at vores ufødte søn ikke havde kunne klare det.. Han nåede kun at leve i sin mors mave ca 21 uger, men for os var han allerede en del af familien... Så vi måtte begrave ham fra selv samme kirke som vi skal giftes i, og af samme præst..

Hvorfor så lige den salme? Jo fordi det var HANS salme, og den blev også sunget til hans begravelse, og der sagde min kommende hustru.. "den skal vi også synge til vores bryllup, for så er han også med"...

Derfor er den allerede planlagt sammen med præsten, men ville meget gerne have en til at synge den... Har sendt en mail til Ann-Mette Elten, og kan ikke rigtig komme på nogen som kan synge den lige så godt som hun kan..

Så håber da at der er nogen herinde som har et bud hvis hun nu ikke kan....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det bliver så smukt, og kan så godt følge din kommende kone, vi skal nemlig også synge salmen " Spænd over os dit himmelsejl" som vi også sang til vores datters begravelse for knap 2½ år siden. ligesom efter vielsen ligger en buket blomster på hendes grav, (for os er det også samme kirke og præst) alt sammen fordi at vi også ønsker at hun skal være en del af vores dag.

jeg ved at minn kæreste har et lille ønske om at jeg skal synge " du som har tændt millioner af stjerne", som for os virkelig er hendes sang, men jegved allerede nu at jeg ikke kan gennemføre, det. måske jeg også skulle finde en til at gøre det

held og lykke med at finde en sangerinde til formålet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har et lille forslag.

På en måde synes jeg nemlig, at det er lidt synd, at I ikke selv får lov at synge med på jeres søns sang.

Der findes jo en gudeskøn version af "I Østen stiger solen op" fra "Elverskud".

Jeg er dirigent for et kor, som skal synge den på søndag i Selsø Kirke, så måske er det bare fordi, jeg er lidt miljøskadet. Men det er min yndlingskorsang for tiden.

Du kan høre sangen for blandet kor her: http://www.koretfacett.dk/filer/musik/morgen.mp3

Det er altså ikke mit kor der synger (så dygtige er mine sangere desværre ikke:-))

Måske er det bare mig, men jeg tror ikke, jeg helt forstår, hvad dit forslag er...? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer