Pernille Wedel

så fik vi besøg

3 indlæg i dette emne

Ja som overskriften siger, så fik vi i fredags besøg af præsten. Jeg var måske lidt overrasket over at han ville komme hjem til os... det syntes jeg faktisk lød rigtig dejligt.

Og jeg skal jo lige tilføje til jer som måske ikke lige kan huske det/ eller måske er kommet med senere, at jeg har et lidt anstrengt forhold til min præst. Jeg havde jo den her idé om at jeg skulle synge en sang for Jan i kirken... og da jeg kørte forbi præstegården i al hemmelighed og spurgte om hvad præsten syntes om det, ja det var han ikke meget for. "Det var da sådan noget underligt noget" "et show". :cheerleader3:

Syntes måske nok lige at han var lidt for negativ, men han ville da tænke over det. Jeg droppede idéen og fandt på noget andet. :carrot:

Men nok om det, for besøget var bare så hyggeligt, han gennemgik alle de forskellige detaljer og man var bare helt tryg bagefter. Jeg må sige at før hans besøg, var jeg meget skeptisk omkring kirkeoplevelsen for mig, men det ved jeg nu, at det bliver helt fantastisk. Jeg er så lettet og jeg syntes bare lige at jeg ville dele det med jer. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, det var ualmindeligt sødt af ham at besøge jer. Det giver ham sikkert stof en en ekstra personlig tale.

Vi havde valgt en præst, som vi kendte temlig godt. Han er dog kendt for sine meget markante meninger og er meget religiøs. Så jeg var meget spændt på, om han ville tillade sangfuglen Nicole at synge for min mand i kirken. Men den ide var han helt med på, det var ikke første gang, og da han kendte Nicole, så havde han ingen betænkeligheder, han spurgte hverken til sangvalg eller andet.

Men sådan er præster jo forskellige. Kan dog godt følge hans tanke om, at et bryllup ikke skal være et "show", men....

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg

Det kan man da kalde service :cheerleader3:

Det er da dejligt at du trods alt havde en positiv oplevelse med mødet efter dit hemmelige møde. Der er heller ikke længe til den store dag. Får helt kriller i maven ved bare at tænke på det. Bare det var mig

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer