bb1980

Hvilken type buket til min kjole

20 indlæg i dette emne

Endnu en tråd om hvilken buket til min kjole....

Det er jo faktisk kæresten opgave så jeg har ikke tænkt så meget over det, men nu beder han om inspiration og spørg om kjolen kræver noget særligt?? Og det gør den jo måske lidt....

Sætter lige et billede ind af kjolen, men ingen af ønskebuketen da jeg faktisk ikke kan beslutte mig om hvilken type jeg bedst kan li... jeg kan li det hele :cheerleader3:

Vores farve tema er rød/sort men tror det bliver svært at få med i buketen da det måske er skidt i forhold til kjolen??

Ejjj hvor er det svært... Jeg har gloet en million blomster-tråde igenem.... HJÆLP!!!!!!! :cheerleader3:

post-30657-1213771610.jpg

post-30657-1213771637.jpg

post-30657-1213771658.jpg

Redigeret af bb1980
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ikke let - umiddelbart ville jeg med jeres farvetema sige udelukkende røde roser, men de sarte lyserøde perler på kjolen.....

Tja.... en helt hvid buket. Næ... den tror jeg bliver helt væk i dit flotte tyl.

Jeg tror, jeg må give op. Men jeg er sikker på, at der er andre, der er mere kreative end jeg.

mvh

goodbyehansen

ps - utrolig flot kjole i øvrigt

0

Del dette indlæg

Endnu en tråd om hvilken buket til min kjole....

Det er jo faktisk kæresten opgave så jeg har ikke tænkt så meget over det, men nu beder han om inspiration og spørg om kjolen kræver noget særligt?? Og det gør den jo måske lidt....

Sætter lige et billede ind af kjolen, men ingen af ønskebuketen da jeg faktisk ikke kan beslutte mig om hvilken type jeg bedst kan li... jeg kan li det hele :cheerleader3:

Vores farve tema er rød/sort men tror det bliver svært at få med i buketen da det måske er skidt i forhold til kjolen??

Ejjj hvor er det svært... Jeg har gloet en million blomster-tråde igenem.... HJÆLP!!!!!!! :cheerleader3:

Sikke en fantastisk kjole! Benjamin Roberts???

Når nu du siger du kan lide alt mht blomster så er det måske ikke så svært endda. Synes personligt ikke at buketten skal fylde for meget for så kommer den måske til at skjule alle de flotte detaljer på kjolen. Hvad med en simpel buket af røde roser hvor der indmellem er lidt lyserødt for at matche kjolen. Så får du da lidt sammenhæng med dit farvetema og som alligevel kan gå sammen med kjolen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe...paa en eller anden maade virker dit dilemma utrolig bekendt ;)

Er meget enig i at du skal holde dig langt vaek fra roed til den kjole!

Jeg anbefaler sart lyseroed, creme/hvis og sart groen, samt en rokokko-buket hvor der ikke sker for meget - det goer der jo allerede paa din smukke kjole :ilovebryllupsklar:

Her er lidt forslag, jeg selv taenkte paa da tyldroemmen var first runner up:

BQG007m.jpgpost-25448-1190842368.jpg

PalePinkTulips.jpgbrudebuket4.jpg

BQG112m.jpgpost-13167-1190897956.jpg

Redigeret af Chrisling
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig med de andre i farvevalg, MEN hvis du gerne vil have bare et strejf af rødt, kunne du jo hægte et enkelt rødt hjerte til håndtaget lige under "rokokoen". -Der var en brud herind som havde det, og det var vist noget med frieriet at gøre.. Hvem husker det? -og evt. sat fast med et smalt sort silkebånd..

0

Del dette indlæg

:):cheerleader3: Hvor er I bare gode alle sammen :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg er helt vildt med ideen med de franske anemoner; de er fede :ilovebryllupsklar:

Nu gemmer jeg alle de flotte buketer og brænder dem på en cd til kæresten, så har han noget at gå efter

TAK :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer