crp

Min tale til manden

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Super sød og fin tale.

Jeg ville nok af rent praktiske grunde dele den op i mange flere afsnit for så er den meget lettere at finde rundt i på dagen, når man bliver grebet af følelserne og er nervøs.

Ellers har jeg ikke så meget at sige til den. Personlig uden at blive over sukkersød. Kan godt lide at du drage ting fra dit liv og hverdag ind i det.

Held og lykke med den.

Knus

Louise

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Jeg synes talen er rigtig god...

Jeg både smilte (søskendekærlighed) og fik tårer i øjnene.

Jeg tror også du skal have delt talen lidt op så det for dig selv vil være nemmere på dagen.

Mere overskueligt.

Derudover tænkte jeg over at den del af talen til dine forældre er lige så lang som talen til din kommende mand

Det gør egentlig ikke noget, men jeg vil nok personligt have afsnittet til manden som det største..

Talen skulle jo gerne primært være henvendt til ham.

Men det er bare min menig.

men overall er talen rigtig god....

knus

0

Del dette indlæg

jeg er helt enig, synes den er som den skal være, men som de andre siger skal du nok dele den lidt op. ellers er den sød synes jeg. jeg synes bare det er så vigtigt at man også skønner på sine forældre, fordi hvor tit i livet får man egentlig sagt tak til dem som har passet på os hele livet???????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu får jeg nok på hatten men mener egentlig ikke du skal sige så meget til din søster på din bryllupsdag, det skal komme i en tale på hendes dag. det er jo talen til din mand ved godt du siger noget i atarten af talen men syntes det er lidt malplaceret i bryllupstalen, men ellers er den super det var så min mening :cheerleader3:

Helle

0

Del dette indlæg

Hej Piger

Tak for jeres svar, dejlig at høre at det er nogenlunde det man har bikset sammen.

Kan godt se den skal deles mere op, ellers vil jeg nok komme til at for vild i den på bryllupsdagen:)

Overvejer det med min søster, det giver meningen at det skal være på hendes dag jeg siger sådan og ikke min egen dag.

Tak for hjælpen:)

C

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer