CatieJ

Er jeg den eneste?

5 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Nu er dette ikke total "brok" eller møntet på nogen bestemt.. Slet ikke! :cheerleader3: Men her på bryllupsklar er der jo en god blanding af folk der skal giftes, folk der håber på at blive gift og folk der er blevet gift. Og det er vidunderligt, alle deltager på forum, hjælper hinanden og altid rart at kunne få erfaring af folk der f.eks selv har været i de forskellige situationer.

Det er netop det jeg elsker ved bryllupsklar! Og personligt ville jeg synes det var ærgeligt hvis nogen af dem jeg taler med, forsvandt herfra blot fordi de var blevet gift.. :loveflag:

Men det mit lille "brok" / syn handler om... Er når det gælder konkurrencerne.. Nu har jeg aldrig vundet noget i mit liv (må vist have held i kærlighed. :cheerleader3: ) Men kan se at folk der ER blevet gift stadig deltager i konkurrencerne.. Og det kan jeg bare ikke helt sætte mig ind i... En ting er at være på forummet, det synes jeg er super.. Men burde konkurrencerne ikke være forbeholdt dem der SKAL giftes..?

Jo selvfølgelig kunne det være fedt at kunne give disse vundne gaver til en man kender der skal giftes.. Men stadig, burde man så ikk sende et link til konkurrencen til dem istedet, så de selv kan deltage?

Ved ikke om det bare er mig.. Jeg synes bare det er underligt.. måske putter jeg for meget i ordet "BryllupsKLAR"

Og endnu engang, dette er ikke møntet på nogen bestemt, slet ikke - er som sagt bare noget jeg lige tænkte over :)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, at ALLE har ret og lov til at deltage.

ALLE er medlem af forummet, og mange af dem, der er aktive, er også dem, der bidrager her. Derfor synes jeg, at ALLE derfor også skal have mulighed for at vinde præmierne.

Jeg synes ikke, at man kan opdele folk på den måde. Det er vel ligeså "urimeligt", at folk, der har købt kjoler, deltager i konkurrencen om et gavekort til en brudekjole, eller at man deltager i at vinde et sæt vielsesringe, når man i forvejen har købt et sæt.

Desuden:

I den tid jeg har været her, er det aldrig sket, at en gift har vundet i en af konkurrencerne. Måske hænger det sammen med, at de ikke mere er så aktive - og måske her de heller ikke interesse i at vinde en bryllupskage....

0

Del dette indlæg

Det er vel egentlig lidt op til én selv..

Personligt deltager jeg som regel ikke i konkurrencer hvor jeg ikke har lyst til at vinde præmien og det kan være af forskellige årsager.

Bl. a. den der kører nu med bryllupskagen... vi har valgt vores og den er ikke traditionel, plus firmaet ligger vist i København (tror jeg uden at have undersøgt det) og jeg bor på Fyn og de betaler nok ikke for transporten og det er heller ikke sikkert den er hel når den når frem.

Personligt ved jeg ikke hvad jeg skulle bruge præmien til hvis jeg allerede var gift... mange af præmierne kan kun indfries som bryllupsting... jeg vandt gavekortet til chanti... og det er til vielsesringe... brugte vi ikke hele beløbet kunne der ikke købes andre smykker for resten. Men det her er jo også en bryllupsside.

Synes det er super fedt med gifte brude der giver deres råd og vejledning med på vejen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg troede slet ikke at man kunne forære/sælge gevinster fra konkurrencerne. Nå, men personligt er jeg ligeglad med hvem der deltager i konkurrencerne - jeg har kun deltaget i én og det var den med gavekortet til chanti. Jeg har fravalgt flere konkurrencer fordi det ikke kan lade sig gøre for mig at få gevinsterne alligevel fordi jeg bor i vestjylland og flere af præmierne skal indløses på Sjælland.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Catie

Tak for dit indlæg.

Af administrative årsager kan vi ikke selektere vores medlemmer i gift/ikke-gift,

for ikke alle gifte har meldt sig ind i kategorierne Just Married eller Lykkelig gift.

Derfor kan vi ikke nøjes med at sende konkurrence info ud til de gifte.

Og hvis vi kunne, så ville vi ikke gøre det alligevel, for vores konkurrencer gælder for alle medlemmer af Bryllupsklar, og så er det op til den enkelte om vedkommende vil deltage.

Alle vores konkurrencer er betingede af, at præmien ikke kan overdrages/sælges til anden side.

Så en gift der vinder en brudekjole skal altså gøre sig den ulejlighed at tage ind og prøve en brudekjole for derefter at sælge den via f.eks. den Blå avis.

Hvis hun gør det, så kan vi ikke kontrollere dette, men jeg tror ikke, at der er så mange gifte, der gider gøre sig den ulejlighed.

Derfor vil andelen af gifte deltagere blive lav og derfor er sandsynligheden for at en ikke-gift vinder meget stor.

Håber det var svar nok på dit indlæg.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer