Guest malro

Den sjoveste brudevals

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er også rigtig mange gode og sjove inde på youtube! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLSKER den hvor de danser Dirty Dancing.... suk!!! JEG VIL OGSÅ!!!! :)

Hi HI vi skal lave den fra dirty dancing :) vi har været på danse skole og lære det og jeg glæder mig som en vild til at overraske alle vores gæster med det..... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Der er også rigtig mange gode og sjove inde på youtube! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLSKER den hvor de danser Dirty Dancing.... suk!!! JEG VIL OGSÅ!!!! :)

Hi HI vi skal lave den fra dirty dancing :) vi har været på danse skole og lære det og jeg glæder mig som en vild til at overraske alle vores gæster med det..... :thumbsupsmileyanim::)

Er da slet ikke misundelig - nej nej!! :(:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Sidder lige og får en skør ide....

Hvad med at gøre grin med kønsrollerne for det kommende ægteskab i brudedansen... sådan noget med, at man miksede sange med "her kommer mutter med kost og spand" og ja noget med "mæ og min cadet" sådan noget tossede gamle sange... i stil med de amerikanske, bare med hvor det er danske sange og så lavede man trin til teksten.. forstår i hvad jeg mener?? og der er nogle forslag til sange man kunne bruge???

Benner

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvad er det for en med dirty dancing, må man se video.

Ja tak, vil os' gerne se videoen :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg vil også gerne vise jer den, men er ikke ligefrem den hurtigste knallert på havnen til det der med links :cheerleader3: men den kan ses på youtube under dirty dancing og så er der en der hedder noget med first dance...

det er lidt en stil med deres men vores er ikke så lang... kun 2 min.... og så har jeg selvfølgelig brudekjole på så det sætter også sine begrænsninger m. løft mm :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer