Guest Carina88

Carina & Nicolai 18 Juli 2009 billed

703 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke du rykker i din tråd...

Ej de T-shirt er da sjove... Har du selv lavet dem eller var de købt og hvor henne er de så købt?

Hehe, det er da vist Aab han er fan af - men det er nu et flot strømpebånd. Jeg ved ikke helt hvad jeg selv gør med det strømpebånd. Jeg har jo fået lov at låne min mosters (var brudepige til hendes bryllup), men på den anden side vil jeg også lave et eller andet sjovt, som ku overraske min kommende mand. Måske et strømpebånd hvor der står stofa(han arbejder der), men de har grønne og sorte farver. Så er bare meget i tvivl...

Men ellers er det flotte sko du har fået fat i...

0

Del dette indlæg

Ej de T-shirt er da sjove... Har du selv lavet dem eller var de købt og hvor henne er de så købt?

Hehe, det er da vist Aab han er fan af - men det er nu et flot strømpebånd. Jeg ved ikke helt hvad jeg selv gør med det strømpebånd. Jeg har jo fået lov at låne min mosters (var brudepige til hendes bryllup), men på den anden side vil jeg også lave et eller andet sjovt, som ku overraske min kommende mand. Måske et strømpebånd hvor der står stofa(han arbejder der), men de har grønne og sorte farver. Så er bare meget i tvivl...

Jeg har købt t-shirtsenen ved vista print.. fjols den ene gratis og den anden kostede ikke mange øre, de er lidt sjove ja ;)

kan du ikke bygge videre på hendes strømpebånd? det er bare en pin? altså en nål jeg har sat i mit strømpebånd, hvis nu man kunne få kogoede overført på en pin, også få nogle lange tynde silke bånd i de rigtige farver?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt t-shirtsenen ved vista print.. fjols den ene gratis og den anden kostede ikke mange øre, de er lidt sjove ja ;)

kan du ikke bygge videre på hendes strømpebånd? det er bare en pin? altså en nål jeg har sat i mit strømpebånd, hvis nu man kunne få kogoede overført på en pin, også få nogle lange tynde silke bånd i de rigtige farver?

Det var en mulighed - det må jeg lige prøve at kigge på.. tak for forslaget...

0

Del dette indlæg

Det var en mulighed - det må jeg lige prøve at kigge på.. tak for forslaget...

Det var så lidt ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget meget smuk kjole til dig og ja, din barm ser rigtig flot ud med corsagen på og så er det også sexet, når kjolen på et tidspunkt skal af. :ilovebryllupsklar::cheerleader3:

Rigtig fedt strømpebånd og topfigurer. Det er noget helt specielt, når det viser personlighederne :loveboard::cheerleader3:

ihh tak altså, hvor er det sødt sagt af dig ;)

Hvor er det et fedt strømebånd! :cheerleader3:

Og jeg er helt vild med jeres topfigur. Synes de er super flotte og det er en rigtig god ide at lave jer selv!!!!! :cheerleader3:

tak jeg er også rigtig stolt af det hele, og er rigtig glad for strømpebåndet..

GENIALE topfigure dem kan du sælge ud af synes de er så flotte lavet. oooo0000(gid jeg havde så kreative hænder)

hehe tak søde, syntes dog de mangler de sidste detaljer, før end de er perfekte, knuser

0

Del dette indlæg

Hvordan kunne du dog tro, at jeg ville sladre. smil...

Bare rolig, jeg siger ikke noget til nogen. det ved du da. smil.

hvor ser det godt ud alt det du har fået lavet, glæder mig til at se det hele samlet på den store dag. smil.

Hvor ser du SMUK ud i din kjole. knus

Hehe ej det ved jeg godt du ikke gør, men ja smil ;)

tak glæder mig også helt vild efterhånden hihi.. og glæder mig rigtig meget til at se lærke i kjolen....

tak, ja jeg er jo kommet i tvivl angående kjolen :thumbsupsmileyanim:

sys bareb ikke den er så smuk længere, ikk samlignet med dem jeg har set her inde ...

0

Del dette indlæg

Glæder mig også til, at se Lærke i kjolen.

Der er kun en der kan sige, om kjolen er den rigitge, og det er dig.

hvis du ikke har det godt i den, så er den måske ikke den rigtige, men jeg forstår dig udemærket, jeg havde det på samme måde. synes også at det var en kedelig kjole i forhold til det de andre havde på. men der er jo kun en, det kan afgøre det. knus.

Døren er altid åben for dig, hvis du vil snakke. knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer