Guest Carina88

Carina & Nicolai 18 Juli 2009 billed

703 indlæg i dette emne

Hold da helt ferie, hvor er det da bare en smuk kjole :biggrin::bearhug:

Den er helt unik og jeg er da total vild med de draperinger den har... Er ganske sikker på at du bliver en virkelig smuk brud i den og glæder mig mægtig meget til at se dig i den, når den kommer hjem :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da helt ferie, hvor er det da bare en smuk kjole :biggrin::bearhug:

Den er helt unik og jeg er da total vild med de draperinger den har... Er ganske sikker på at du bliver en virkelig smuk brud i den og glæder mig mægtig meget til at se dig i den, når den kommer hjem :thumbsupsmileyanim:

Hvor var det sødt sagt, det varmer, er også helt forelsket i den, håber bare den kommer til at sidde godt på mig også, (++model) jeg har ikke ligefrem så skøn en krop som modellen ;)

men glæder mig sååå meget til den kommer :bearhug:

Fantastisk flot kjole og farverne gør den kun endnu mere smuk. Den glæder jeg mig rigtig meget til at se, for den kan jeg virkelig godt forstå, at du er faldet for :griner:-:heart:

Tak, det var også farverne jeg faldt for ;) det er lige mine farver ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op en kjole Carina!!! "samler lige mine kæbe op fra bordet igen"

Den er da helt fantastisk, og jeg vil virkelig glæde mig til at se den på!! Og hvor er det spændende, at den endelig er sent afsted...

det bliver sååååå nervepirrende at vente på den!! Hvor er det nu at du har bestilt fra??

Husk... vi vil se billeder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Den er da helt fantastisk, og jeg vil virkelig glæde mig til at se den på!! Og hvor er det spændende, at den endelig er sent afsted...

det bliver sååååå nervepirrende at vente på den!! Hvor er det nu at du har bestilt fra??

Ihh tak, hvor er det dejligt, med noget posetivt respons, det trænger til for tiden..

ja det er nemligt vildt nervepirrende ;) især nu hvor man ved den er sendt afsted smil

den er købt ved en sælger på eBay

i skal nok få billeder bare rolig hih

0

Del dette indlæg

Ihh tak, hvor er det dejligt, med noget posetivt respons, det trænger til for tiden..

ja det er nemligt vildt nervepirrende ;) især nu hvor man ved den er sendt afsted smil

Hvilken sælger?? Bare navnet?

Jeg tænker nemlig på om den er fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** hvor jeg også har bestilt mine, og jeg havde egentligt regnet med at den ville være på vej med posten nu, men har ikke hørt noget.

Og når du siger at din er 3 uger forsinket, bliver jeg en smule nervøs!! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvilken sælger?? Bare navnet?

Jeg tænker nemlig på om den er fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** hvor jeg også har bestilt mine, og jeg havde egentligt regnet med at den ville være på vej med posten nu, men har ikke hørt noget.

Og når du siger at din er 3 uger forsinket, bliver jeg en smule nervøs!! :biggrin:

Hmm ved jeg sørme ikke, det er over 8 uger siden jeg bestilte den så den er ikkeunder vundne vare på ebay længere, skal se om jeg kan finde hendes bruger navn, men hun hedder Ming Ki.

ja det tog hende 3 uger ekstra at lave den, hvorfor ved jeg ikke... men håber da dine er på vej ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WEEEE 100 dage til os.....

Hvor er det bare en smuk kjole du har købt, glæder mig rigtig meget til der kommer billeder af dig i den..

Den ser rigtig spændende ud, og du hiver da benene væk under din kommende mand når du træder ind i kirken, det er jeg sikker på..

0

Del dette indlæg

WEEEE 100 dage til os.....

Hvor er det bare en smuk kjole du har købt, glæder mig rigtig meget til der kommer billeder af dig i den..

Den ser rigtig spændende ud, og du hiver da benene væk under din kommende mand når du træder ind i kirken, det er jeg sikker på..

Ihh tak det var bare rigtig sødt sagt ;) er også bare glad for kjolen-..

men ja 100 dage tilbage !!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ejjj, en smuk kjole.... Den skal nok komme til at være smuk på dig.... Eller du kommer til at være smuk i den :cheerleader3: Den er virkelig flot og unik på den fede måde :cheerleader3:

Tusind tak, bliver også mere og merer forelsket i den. det er bare kjolen! glæder mig sååå meget til at få den hjem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

INDBYDELSER

indbydelserne er inspiret her inde fra, kan ikke huske hvad brugeren hedder, men vi "stjålet" ideen.

kæresten er meget grafisk - og foto intresseret (vi har eget "studie" og tager mange billeder sammen), derfor har han fra starten sagt at han gerne vil lave indbydelserne, hvis det var iorden med mig.. og naturligvis var det, det (hvad gør man ikke for at få ham med i planlægningen)

jeg har derfor ikke haft noget at sige i indbydelserne;) groft set,

her kommer lige en lille billede serie

Der arbejdes koncentreret ved computeren:) :cheerleader3:

post-22211-1240085889.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer