Guest Carina88

Carina & Nicolai 18 Juli 2009 billed

703 indlæg i dette emne

Annonce ♥

lysene bliver lige som disse, (billedet er taget her inde fra, så sig til hvis jeg skal fjerne det igen ) bare med brunt/guld ståltråd

post-22211-1242679315.jpg

Ringe

ringende var jo bestilt, eller rettere vi havde bestilt en prøveboks fra chanti men vi blev skuffet over resultatet af de ringe vi havde set på, så har snakket med dem idag og vi har besluttet at det bliver disse ringe vi vil have

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Hvordan skrider det fremad hos dig? :cheerleader3:

Stille og roligt, syntes jeg magler overblik, og ved ikke rigtig hvordan jeg skal skabe mig den igen...

der er ikke sket så meget andet end at ringede er bestilt, og vi tager til tyskland i weekenden, for at købe øl, vin og vand

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er desværre ingen billeder, kæresten havde taget kameraret med på arbejde, og ville ikke tage vores kæmpekamere med..

men sys ikke jeg har en waw følelse af at få kjolen på igen...

er måske lidt skuffet, for de ændringer vi snakkede om da jeg købte dem kunne ikke blive til noget, og det var derfor jeg købte kjolen..

0

Del dette indlæg

Synes du har været så total uheldig... Hvis du havde kunnet passe min tylkjole, havde du kunnet låne den (men det er også fordi jeg synes kjole 6 var så fin til dig).

Måske kommer wauuuu følelsen sammen med stemningen på dagen, håret, blomsterne og alt det andet?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej for pokker hvad er det nu for noget... Hvilke ændringer er det, der ikke kan lade sig gøre?

:balloons:

Synes du har været så total uheldig... Hvis du havde kunnet passe min tylkjole, havde du kunnet låne den (men det er også fordi jeg synes kjole 6 var så fin til dig).

Måske kommer wauuuu følelsen sammen med stemningen på dagen, håret, blomsterne og alt det andet?

Ej hvor er du sød.. jeg må bare gå på sulte kur og smide 25 kg. på 1½ mdr. så er der måske en mulighed for jeg kan låne din smukke kjole ;)

hvor er du bare sød.

jamen jeg vil jo sååå gerne have en utrditionel brudekjole, men denne jeg har valg er bare ganske alm. vil gerne have noget farve på. men et bånd er udelukket, det ser ikke godt ud, på kjolen.

så havde vi snakket om at komme noget mokka farvet tyl på, der er nogle broderier op kjolen, som ville være perkeket med noget tyl som følger dem... men det mener syrerskeren ikke hun kan lave pænt...

så nu sidder jeg med en smuk kjole, men som er meget alm. så er lidt ked af jeg ikke kan få noget farve på..

men sådan skal det nu engang være

knuss

0

Del dette indlæg

Hvor er det synd du ikke kan få den som du ønsker.. Kan forretningen ikke tage kjolen tilbage når de nu ikke kan lave de ændringer du ønsker og hvis de ikke kan det, kan du så ikke finde en anden syerske der kan lave de tilretninger du ønsker..

Jeg håber det lykkes dig at få kjolen som du ønsker.

Kh

Anette

0

Del dette indlæg

Hvad med at få nogle brune og gyldne perler sat på oppe ved proderiet ved brystet? Og andre steder hvor der er broderi?

Åh ja det var jo en go ide, tror jeg vil kigge mig om efter nogle perler

Hvor er det synd du ikke kan få den som du ønsker.. Kan forretningen ikke tage kjolen tilbage når de nu ikke kan lave de ændringer du ønsker og hvis de ikke kan det, kan du så ikke finde en anden syerske der kan lave de tilretninger du ønsker..

Jeg håber det lykkes dig at få kjolen som du ønsker.

Kh

Anette

Jeg har slet ikke forhørt mig, for jeg kan ikke overskue af skulle ud og se andre steder på kjoler, ikke når jeg er så tæt på bryllupperet.

men det er et udemærket forslag tak

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Carina!

Sikke et kjoledrama, du gennemgår! :) Jeg kan godt forstå, at du føler dig enormt stresset!

Jeg kan godt lide den kjole, som du har valgt, og jeg tror også, at det kunne blive godt med perler eller pailetter i andre farver. Kunne det ikke også være en mulighed at sætte nogle på slæbet også?

Måske du kunne få mulighed for at besøge din kjole igen og få en snak med skrædderen endnu en gang? Helst hvor I begge har god tid, så du kan få det mere afklaret og få lidt ro på.

Kjolen er jo en stor ting på den store dag :balloons:

Jeg tror på, at du nok skal blive en smuk brud d. 18. juli :)

0

Del dette indlæg

Kære Carina!

Sikke et kjoledrama, du gennemgår! :) Jeg kan godt forstå, at du føler dig enormt stresset!

Jeg kan godt lide den kjole, som du har valgt, og jeg tror også, at det kunne blive godt med perler eller pailetter i andre farver. Kunne det ikke også være en mulighed at sætte nogle på slæbet også?

Måske du kunne få mulighed for at besøge din kjole igen og få en snak med skrædderen endnu en gang? Helst hvor I begge har god tid, så du kan få det mere afklaret og få lidt ro på.

Ihh tak, hvor er du da en skat, tror jeg vil tage nogle perler med næstegang jeg skal der op og se hvad de siger til den ide.

jo håber også næste gang bliver bedere, der var rimlig travlt i går. og det kunne man nemt mærke på personalet

desværre

0

Del dette indlæg

Kære Carina!

Ihh tak, hvor er du da en skat, tror jeg vil tage nogle perler med næstegang jeg skal der op og se hvad de siger til den ide.

jo håber også næste gang bliver bedere, der var rimlig travlt i går. og det kunne man nemt mærke på personalet

desværre

...og så kan man som kunde hurtigt føle, at man er tvunget til at tage en beslutning nu og her.

Jeg krydser fingre for, at du bliver rigtig glad for kjolen. Det hele bliver jo også helt anderledes, når du får hår sat, får smykker og makeup på osv.

Det skal nok blive godt! :)

0

Del dette indlæg

Kære Carina!

desværre

...og så kan man som kunde hurtigt føle, at man er tvunget til at tage en beslutning nu og her.

Jeg krydser fingre for, at du bliver rigtig glad for kjolen. Det hele bliver jo også helt anderledes, når du får hår sat, får smykker og makeup på osv.

Det skal nok blive godt! :)

ja det er nemlig det!!1

tak skal du have, det håber jeg virkelig også

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer