Guest Carina88

Carina & Nicolai 18 Juli 2009 billed

703 indlæg i dette emne

Hvor bor du henne i DK?

Tænker at zilla-banden lige kunne hjælpe dig med at finde en kreativ skrædder i nærheden... VI KAN IKKE LI FOLK DER SIGER NEJ - og da SLET IKKE, når det gør en med-zilla ked af det!!

*stortus krammus*

Åhh hvor er det sødt sagt af dig

bor i midt og vestjylland, mellem Nykøbing Mors og Skive. Kjolen er købt i Vilsund ved Cazablansa.

men store weekend kram til dig ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skal vi på weekendtur med hundeklubben.

vi tager til Grønnegaarden, hvor den står på hundetræning hele weekenden. sammen med en masse dejlige mennesker

så håber jeg hummøret kan komme i top igen, og få tankerne væk fra kjolen, og alle ændringerne jeg gerne vil have lavet, som så ikke kan lade sig gøre

0

Del dette indlæg

Altså, jeg synes da ikke bare sådan du skal give op fordi sådan en gimpe siger nej!!

Jeg fandt hende her på nettet, som reklamerer med omforandringer:

Jytte Vestergaard, Fredensvej 15, 7900 Nykøbing Mors, telefon: 97 74 09 82 + Mobil: 20 62 93 34.

Ligesom der også er 2 skræddere:

Byens Skrædder

Langgade 25F

4800 Nykøbing F

VOICE Tlf. 54 84 30 90

og

Skrædder Mogens Odfeldt

Rosendahlsgade 10, st.

4800 Nykøbing F

VOICE Tlf. 54 85 85 59

(Det kan jo være han har et dame-menneske ansat ;))

0

Del dette indlæg

Altså, jeg synes da ikke bare sådan du skal give op fordi sådan en gimpe siger nej!!

Jeg fandt hende her på nettet, som reklamerer med omforandringer:

Jytte Vestergaard, Fredensvej 15, 7900 Nykøbing Mors, telefon: 97 74 09 82 + Mobil: 20 62 93 34.

Ligesom der også er 2 skræddere:

Byens Skrædder

Langgade 25F

4800 Nykøbing F

VOICE Tlf. 54 84 30 90

og

Skrædder Mogens Odfeldt

Rosendahlsgade 10, st.

4800 Nykøbing F

VOICE Tlf. 54 85 85 59

(Det kan jo være han har et dame-menneske ansat ;))

Tak for hjælpen, med de to sidste er op Nykøbing F. og der er meget langt fra mig ;) jeg giver dem en chance til. også må ejg se

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Søde

Hvor er jeg bare ked af at komme ind i din tråd og inde ud af de ikke kan holde hvad du lover så du ikke kan få det som du vil have det..

Men jeg tænker idt hvad med en (mocca-caputino (staves))farvet bonde kant over brystet og langs skørtet hele vejen rundt så kommer der farve på ellers perler som andre skriver, ellers hvad med et silke-tyl "betræk" som jeg havde med blonter på så får du farvet og kan stadig få draperingen i siden :-)

Glæder mig til at se hvad i finde ud af.

og har du brug for en snak ved du hvor du kan finde mig :-)

Stort Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Søde

Hvor er jeg bare ked af at komme ind i din tråd og inde ud af de ikke kan holde hvad du lover så du ikke kan få det som du vil have det..

Men jeg tænker idt hvad med en (mocca-caputino (staves))farvet bonde kant over brystet og langs skørtet hele vejen rundt så kommer der farve på ellers perler som andre skriver, ellers hvad med et silke-tyl "betræk" som jeg havde med blonter på så får du farvet og kan stadig få draperingen i siden :-)

Glæder mig til at se hvad i finde ud af.

og har du brug for en snak ved du hvor du kan finde mig :-)

Stort Knus

Tak søde, håber og ber til vi finder en løsning jeg kan blive glad for når jeg skal der op igen.

men nu må jeg se...

jeg må jo bar håbe festen og dagen bliver fantastisk, for kjolen tyder ikke på ar blive dagens højdepunkt

0

Del dette indlæg

Hvor er jeg bare trist på dine vegne når jeg læser om din kjole... Jeg havde personligt sagt til dem at kjolen ikke var solgt, når de ikke kunne holde hvad de lovede. Derefter havde jag taget en kjole der bedre levede op til dit ønske om at få farve (mocca) med. Og ja, nu tænker jeg IGEN på fx tylkjolen. Den kan syes ind, få en halterneck og et flot bredt brunt bælte. Måske brune blomster på toppen?!!

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Hej Carina

Jeg vil høre om evt. farve på din kjole skal være mocca eller du evt. kunne overveje rød? Grunden til at jeg spørger er at min søster har en ny og ubrugt kjole i str. 48-50 til salg. Den er meget smuk. Har desværre kun et billede af ryggen som jeg vedhæfter, men den røde kant som ses, fortsætter rundt foroven. Hun sælger den for 1750,- kr.

Skriv hvis du er interesseret.

Knus

PS. Kjolen befinder sig 4 km. nord for Randers

post-34598-1244533080.jpg

0

Del dette indlæg

Hvor er jeg bare trist på dine vegne når jeg læser om din kjole... Jeg havde personligt sagt til dem at kjolen ikke var solgt, når de ikke kunne holde hvad de lovede. Derefter havde jag taget en kjole der bedre levede op til dit ønske om at få farve (mocca) med. Og ja, nu tænker jeg IGEN på fx tylkjolen. Den kan syes ind, få en halterneck og et flot bredt brunt bælte. Måske brune blomster på toppen?!!

Hehe overvejer det også, men kan simpelhen ikke overskue det, jeg har heller ikke den selvtillid, så jeg kan stille mig op og sige dem imod og at kjolen ikke er solgt, og oven i det har jeg også betalt et depositum. på 3000 kr.

Hej Carina

Jeg vil høre om evt. farve på din kjole skal være mocca eller du evt. kunne overveje rød? Grunden til at jeg spørger er at min søster har en ny og ubrugt kjole i str. 48-50 til salg. Den er meget smuk. Har desværre kun et billede af ryggen som jeg vedhæfter, men den røde kant som ses, fortsætter rundt foroven. Hun sælger den for 1750,- kr.

Skriv hvis du er interesseret.

Knus

PS. Kjolen befinder sig 4 km. nord for Randers

det var pænt gjordt, men rød er ikke lige min farve, og den mokka farvet er vores farve til bryllupperet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har rigtig hygget mid idag,

fået ryddet op i alle bryllups tingene, og fået printet digt til gaveæskerne ud, + lavet det meste af bordplanen

jeg har skrevet til præsten, for at få godkendet sangene

og i morgen regner jeg med at gå i krig med gave æskerne ;)

sådan ser "brylluppes hjørnet" ud

post-22211-1244803293.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) De 5 uger kan så hurtigt få ben at gå på :thumbsupsmileyanim:

Jeg er nødt til at følge med herinde - jeg håber hver gang, at der er godt nyt med din kjole :thumbsupsmileyanim:

Åhh hvor er du sød ;)

jeg har ikke hørt noget fra butikken endnu, de ville ringe når den kom tilbage fra skræderen ( snørreryggen skulle laves først, inden de ville rette den til yderliger)

men regner med at hører fra dem i begyndelsen af næste uge, så skal jeg op og prøve den igen, håber jeg beder kan lide den med snørreryg?!?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Carina

Jeg har siddet og tænkt lidt over din "kjolekrise". Jeg har kigget billederne igennem igen og kom til at tænke på om du ikke kunne have brugt kjole 2 fra 2. prøvning hvis de havde ændret halternecken til alm. Stropper? Tror faktisk det ville have gjort at den var perfekt til dig. Samtidig med at den har det mocca farvede som du så gerne vil have. Bare en tanke.

Knus

Henriette

0

Del dette indlæg

Jamen jeg vil også lige forsøge mig med mit bud på ideer til at få din kjole stylet til at være lidt ud over den traditionelle hvide...

Okay, bær over med at billederne er hurtigt lavet i Photoshop.

1. Brune og gyldne perler sættes på (måske kan du gøre det selv)

2. Brune organza blomster sættes på halternecken, så det minder lidt om denne her fede dims, jeg selv har kig på (blomsterne kan laves selv eller fx købes på etsy.com)

3. Brunt bånd i snørre ryggen

4. Stor brun blomst der passer til de andre i siden på kjolen.

Nok lidt romantisk, men anderledes og meget smukt efter min mening :)

Blomsten jeg tager udgangspunkt i er denne type:

il_430xN.69562986.jpg

post-36326-1244894222.jpg

post-36326-1244894229.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer