Purebeauty

Engangskameraer

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej! du kan købe dem til en 20ér i tiger butikker eller extra....

Men har lige et godt råd: Mine forældre havde købt nogle til en 20ér og er meget skuffet over kvaliteten.... Et engangskamera er lavet af genbrugte dele og der er stor forskel på disse brugte dele.... jeg gik ind hos fotocare og sagde at jeg skulle bruge 15 stk. deres pris var 65 ,- stk pris.... sagde at jeg så lige så godt kunne købe dem i tiger-forretningen, men han ville så sælge dem for 35,- stk og ville få en meget bedre kvalitet for kun 15 ,- extra pr. kamera....

og det ville jo være synd ikke at få gode billeder fordi man havde sparet 100-300,- og det er jo ingen penge iforhold til hvad festen koster... så tænk over hvad du nedpriotere før du handler :thumbsupsmileyanim:

Håber jeg kunne hjælpe

Hilsen Tina

0

Del dette indlæg

Men har lige et godt råd: Mine forældre havde købt nogle til en 20ér og er meget skuffet over kvaliteten.... Et engangskamera er lavet af genbrugte dele og der er stor forskel på disse brugte dele.... jeg gik ind hos fotocare og sagde at jeg skulle bruge 15 stk. deres pris var 65 ,- stk pris.... sagde at jeg så lige så godt kunne købe dem i tiger-forretningen, men han ville så sælge dem for 35,- stk og ville få en meget bedre kvalitet for kun 15 ,- extra pr. kamera....

og det ville jo være synd ikke at få gode billeder fordi man havde sparet 100-300,- og det er jo ingen penge iforhold til hvad festen koster... så tænk over hvad du nedpriotere før du handler :cheerleader3:

Håber jeg kunne hjælpe

Hilsen Tina

Hmm sikke en god handel du fik gjort dig, men er ikke sikker på de er til at hukke eller stikke i her i byen.. (de eneste i byen).

Er også sikker på at der stadig er mange der har digital cameraer med, så dem kommer der forhåbentlig også lidt godt ud af :)

Men tak for erfaringen! :)

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

og det ville jo være synd ikke at få gode billeder fordi man havde sparet 100-300,- og det er jo ingen penge iforhold til hvad festen koster... så tænk over hvad du nedpriotere før du handler :)

Håber jeg kunne hjælpe

Hilsen Tina

Hmm sikke en god handel du fik gjort dig, men er ikke sikker på de er til at hukke eller stikke i her i byen.. (de eneste i byen).

Er også sikker på at der stadig er mange der har digital cameraer med, så dem kommer der forhåbentlig også lidt godt ud af :)

Men tak for erfaringen! :(

:cheerleader3:

Velbekomme.. altid til tjeneste :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Man kan få nogel rigtige billige nogen i Tiger butikkerne. Jeg ville gerne have nogen der matchede de andre ting i farverne og bestilte på Somethingblue.dk, der har de nogle rigtig fine nogen.

Billederne blev fine, så synes det fungerede rigtig godt, men uanset hvad du vælger, så husk i velkomsttalen at huske gæsterne på at slå blitzen til. Vi holdt en anden fest engang, hvor alle stort set glemte det og billederne blev selvf. ik til noget. Derfor sagde vi det lige til vores bryllupsgæster i velkomsttalen og vi har fået rigtig mange gode billeder fra engangskameraerne fra den aften.

Knus fra Sascha

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer