victoriaemilie

HJÆLP.....

7 indlæg i dette emne

Hejsa...

er der nogle der kan hjælpe med nogle billige "perlemors"perler i voks eller plastik. Skal bruge ca. 6000 stk. i 3 mm i diameter. Den jeg har set koster 37,50 for 500 stk. - det vil jeg helst undgå.

Har ledt på nettet og fundet perlerne i USA til 20,- d.kr. for 2200 stk., men de sender desværre ikke til Danmark, øv,øv,øv...Så please hjælp ønskes..

Hilsen

Dorthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:heppe: Hejsa

Hvor i USA ligger firmaet hvor du har fundet perlerne? Det kan jo værer at man kender nogle der bor der omkring som kan sende det til DK !

Hvis du gør det er på den måde er det mit indtryk at du også undgår moms/told osv.

men 6000 stk ... det er godt nok også mange ... håber ikke at du skal sy dem alle på en kjole .... men hvis man har tid nok bliver det nok rigtig flot ;o)

Knus den Hvide lilje

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Til Balou:

Firmaet hedder www.creativcompany.dk

Det er voksperler i 3 mm der koster 30,- + moms for 500 stk. ()()

Til Britt:

De skal bruges til nogle små perlehjerter på ståltråd til vores invitationer, salmehæfter, bordkort m.m. Der går ca. 40 perler pr. hjerte, så det løbet hurtigt op. ;)

Til Den hvide lilje:

Jeg ved ikke hvor firmaet ligger men de sender til hele USA og Canada. Det hedder www.kbcrafts.com. Hvis du kender nogle i USa, der gerne vil modtage dem og evt. videresende dem til mig, så ville det da bare være helt perfekt :heppe: Så hvis det er muligt, må du meget gerne skrive til mig... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/tak.gif

0

Del dette indlæg

Hvis I nu kender nogen (måske lidt usandsynligt), som skal til østen, f.eks. til Filippinerne, kan I jo få dem til at købe perlerne til jer. Jeg købte selv ca. 2000 ægte ferskvandsperler dernede til ca. 200 kr, som jeg tænkte, jeg måske kunne bruge til kjolen. Hvis ikke det var fordi, jeg slet ikke har fået snakket med designeren endnu (og først skal giftes til sommer 2005), måtte du da gerne købe dem af mig.

Held og lykke!

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Tak for tippet...men jeg tror ikke de bliver "ægte" perler. Det skal bare være dem man kalder voksperler - de vejer heller ikke så meget, som det ægte og er meget billigere. Så jeg satser lidt på at "den hvide lilje" kan hjælpe.

Men det lyder ellers spændende med dine perler til kjolen. Det lyder som et stort arbejde, men det bliver garanteret imponerende flot. Held og lykke til dig også.

Hilsen

Dorthe

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer